anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji a uszkodzenie w ramach Smart

www_cowboykid_pl
#1 Nowicjusz#

Witam,

jak możemy odzyskać zwrot prowizji w momencie, kiedy klient nie poinformuje nas, że otrzymał uszkodzony towar odeśle go darmowo (allegro Smart) i wskaże powód zwrotu "Towar niezgodny z opisem/zamówieniem" lub "Towar jest wadliwy lub uszkodzony"? W przesyłce zwrotnej umieści uzupełniony formularz reklamacyjny oraz protokół sporządzony z kurierem (potwierdzający, że przesyłka uległa zniszczeniu podczas transportu). Zwrot wpłaty nastąpi poprzez allegro bądź przelewem (zależy od wybranej formy płatność przez klienta).

 

Pozdrawiam,

Michalina

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli klient składa reklamację, nie otrzymasz zwrotu prowizji. Zwrot przysługuje wtedy, gdy transakcja nie jest finalizowana z winy klienta. Za uszkodzenia w transporcie względem kupującego odpowiada sprzedawca.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Przy tego typu zwrocie prowizja nie podlega zwrotowi.Możesz dogadać się z kupującym.(na temat zwrotu, bez podania przyczyny).Nie wiem czy nie dostanę za taką wypowiedź"bury".

oznacz moderatorów