Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
jak możemy odzyskać zwrot prowizji w momencie, kiedy klient nie poinformuje nas, że otrzymał uszkodzony towar odeśle go darmowo (allegro Smart) i wskaże powód zwrotu "Towar niezgodny z opisem/zamówieniem" lub "Towar jest wadliwy lub uszkodzony"? W przesyłce zwrotnej umieści uzupełniony formularz reklamacyjny oraz protokół sporządzony z kurierem (potwierdzający, że przesyłka uległa zniszczeniu podczas transportu). Zwrot wpłaty nastąpi poprzez allegro bądź przelewem (zależy od wybranej formy płatność przez klienta).
Pozdrawiam,
Michalina
Jeśli klient składa reklamację, nie otrzymasz zwrotu prowizji. Zwrot przysługuje wtedy, gdy transakcja nie jest finalizowana z winy klienta. Za uszkodzenia w transporcie względem kupującego odpowiada sprzedawca.
Przy tego typu zwrocie prowizja nie podlega zwrotowi.Możesz dogadać się z kupującym.(na temat zwrotu, bez podania przyczyny).Nie wiem czy nie dostanę za taką wypowiedź"bury".