Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego Allegro delikatnie mówiąc mija się z prawdą ogłaszając, że zwraca sprzedawcy za koszty przesyłki Smart w momencie zwrotu, lub nieodebrania przesyłki przez klienta? Klientka zamówiła dostawę do punktu Dpd Pickup za pobraniem( przesyłka w ramach Smart) i nie odebrała zamówienia. Koszt przesyłki 9,99zł który rzeczywiście został mi zwrócony, ale przesyłka zwrotna dostała już nowy numer i jej kosztem 14,99zł zostałem obciążony ja. To co jest w końcu z tym "wspaniałomyślnym" zwrotem kosztów? Podwyżki za dopłaty do Smart kosmiczne, szumne opowieści o zwrotach i jak zwykle kończy się na obciążeniu kosztami sprzedawcy.
Koszt powrotu paczki (odebranej czy nie) leży po stronie klienta, od niego możesz żądać zwrotu tych kosztów.
Przesyłka była za pobraniem, więc raczej się nie uda.
na pewno się nie uda ....
Tak, na pewno się nie uda.
@rgizara czyli , jaki z tego wniosek ?
Zgadza się, wyłączyć pobrania 😉
Wniosek jest zawsze taki sam - sprzedawca płaci za wszystko i jeszcze powinien być wdzięczny Allegro, że może tu być.
@rgizara wniosek jest jeden, allegro pobiera opłaty za fikcyjne transakcje