Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, jako sprzedawca mam kilka pytań bo pewne kwestie z allegro smart nie są dla mnie oczywiste. Smart mam od kilku dni i dlatego te wątpliwości.
Czy za wszystkie wysyłki w programie otrzymam zwrot?
Aby otrzymać zwrot to między allegro a daną hurtownią musi być jakaś współzależność np. umowa? Nie wszystkie hurtownie mam zintegrowane z allegro.
Podam przykład klient kupił dwa przedmioty z dwóch różnych hurtowni z wysyłką Smart. W hurtowni zintegrowanej zapłaciłem mniej za wysyłkę kolejnej opłata była normalna. Według mnie nie powinno być zależności bo to jest moja sprawa skąd robię wysyłkę. I chyba tak jest. Nie wiem?
Kiedy otrzymam zwrot czy pod koniec okresu rozliczeniowego? W jaki sposób zostaną zwrócone koszty, będzie to odjęte/wliczone w prowizję? (W tej chwili ponoszę pełne koszty wysyłki).
We wszystkich moich ofertach Smart dotyczy tylko wysyłki do paczkomatów. Co zrobić żeby wysyłka kurierem też miała oznaczenie Smart?
Dzięki za pomoc.
Czy za wszystkie wysyłki w programie otrzymam zwrot?
Nie za niektóre jest 0 zł i za 0 zł wysyłasz, zwracają chyba tylko za X-press Couriers
Aby otrzymać zwrot to między allegro a daną hurtownią musi być jakaś współzależność np. umowa? Nie wszystkie hurtownie mam zintegrowane z allegro.
Aby poprawnie rozliczło musisz mieć wpisany poprawny mail kupującego
Podam przykład klient kupił dwa przedmioty z dwóch różnych hurtowni z wysyłką Smart. W hurtowni zintegrowanej zapłaciłem mniej za wysyłkę kolejnej opłata była normalna. Według mnie nie powinno być zależności bo to jest moja sprawa skąd robię wysyłkę. I chyba tak jest. Nie wiem?
jeden zakup jeden smart jedna przesyłka
Kiedy otrzymam zwrot czy pod koniec okresu rozliczeniowego? W jaki sposób zostaną zwrócone koszty, będzie to odjęte/wliczone w prowizję? (W tej chwili ponoszę pełne koszty wysyłki).
za paczkoamty masz 0 zł i nie ma zwrotów rozlicza się allegro z inpostem pod warunkiem wpisania poprawnie maila 🙂
We wszystkich moich ofertach Smart dotyczy tylko wysyłki do paczkomatów. Co zrobić żeby wysyłka kurierem też miała oznaczenie Smart?
ustawić odpowiednie kwoty 🙂
Przesyłki kurierskie
|
Przedział cenowy
|
---|---|
Allegro Pocztex Kurier 48
|
od 0,01 zł do 11,99 zł
|
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
|
od 0,01 zł do 15,99 zł
|
X-press Couriers
|
od 0,01 zł do 14,99 zł
|
Allegro Kurier DPD
|
od 0,01 zł do 12,99 zł
|
Allegro Kurier DPD pobranie
|
od 0,01 zł do 16,99 zł
|
Allegro Kurier UPS (do 10 kg)
|
od 0,01 zł do 12,99 zł
|
Kurier UPS
|
od 0,01 zł do 12,99 zł
|
Poczytaj https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/kategoria/allegro-smart
Jeśli chodzi o adres e-mail wystarczy ten z zamówienia klienta?
oki, właśnie taki podaję w tej formie. A jak klient nie płaci za wysyłkę ale ja w hurtowni ponoszę koszt wysyłki do paczkomatu? Wtedy jestem w plecy o wysyłkę. Mogę podnieść cene za towar ale trudniej będzie sprzedać.
Uważam, że smar wymusza podniesienie cen przedmiotów. W ofertach mam 2 dni i już widzę, że zaliczam straty.
@thom-sell to masz coś źle zintegrowane, hurtownia źle nadaje i Ty masz 0 zł od klienta a w hurtownie Cię kasują za nadanie 😞
@kostas11A co jeżeli jest to DPD? kupujący u mnie płaci te 12,99 a ja wysyłam paczki za 1,23
Gdzie mogę zobaczyć te zwroty? Już piszę, że na fakturach takie coś nie widnieje, a nawet za przesyłkę dpd allegro potrąca 11,99.
Jak to ugryźć?
@KrywaldKatex nie ma żadnych zwrotów, napisz jak nadajesz ? czy kasują Ci dwa razy allegro i DPD ? jakie 1,23 zł ?
Poczytaj tu masz więcej https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/allegro-kurier-dpd-nowy-model-rozliczeniowy-ZGjlBn2rdU4
@thom-sell trochę nie na temat, ale w aukcjach masz:
Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
naprawdę 30?