anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty - SMART wykorzystywanie darmowych przesyłek

buttony-pl
#9 Pomysłodawca#

Drodzy Sprzedawcy czy zauważyliście ostatnio wzrost zwrotów? U mnie ostatnio nagminne dobieranie coś tylko do SMARTa a później zwrot niepotrzebnej rzeczy. Czy Allegro nie powinno to jakoś ukrócić? 

 

 

 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mdrogeria
#21 Demiurg#

-zauważyliśmy .

-allegro nic z tym nie zrobi bo takie jest założenie programu .

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@buttony-pl 

Temat wałkowaty tysiącami razy. Ty jesteś w jeszcze gorszej sytuacji niż większość bo posiadasz tani asortyment. Problem istnieje, Allegro o tym wie ale nie bardzo chce z tym coś zrobić.

oznacz moderatorów

buttony-pl
#9 Pomysłodawca#

Niestety więcej później z takim zwrotami papierkowej roboty jak zarobku 😕 

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

ZAUWAŻYLIŚMY: branża motoryzacyjna - części samochodowe

 

kupują 4 filterki - zostawiają jeden - odsyłają pozostałe

kupują stacyjkę, czujnik turbiny, impulsator tachografu, walek ataku tylnego mostu - przymierzą, sprawdzą, odeślą i towar o wartości od 199 do kilkuset złotych jest do śmietnika.

 

Dziękujemy ALLEGRO

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

@brakestop   to nie sprzedawaj takiego towaru.

oznacz moderatorów

buttony-pl
#9 Pomysłodawca#

Jak odnosisz się do takich zwrotów które mają ewidentny ślad użytkowania?

Mi ostatnio Pani z  Allegro zarzuciła że jeśli chce taki zwrot przyjąć powinnam mieć zdjęcie lub nagranie że faktycznie taki był spakowane a przyszedł inny - inaczej ciężko cokolwiek udowodnić.

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

1. każdy nasz towar jest produkowany na nasze zlecenie pod marką i znakowany specjalnym symbolem

2. przy bardzo wrażliwych, czułych i delikatnych częściach elektronicznych i przewodach paliwowych z cieniutkim króćcem - faktycznie nagrywam lub robi zdjęcie i wysyłam klientowi kupującemu przed wysyłką na SMS - MMS. Dzwonię telefonicznie i uprzedzam.

Praktycznie dzwonimy do każdego kupującego z prośbą o nr Vin pojazdu, gdyż ludzie świadomie lub nie kupują na pałę, wiedząc, że mogą odesłać praktycznie wszystko.

...i tak każdego dnia po 15 godzin poza weekendami 😉

 

 

JEST CIĘŻKO - ale ... wyrzucamy z ofert towary za 9 zł 20 zł  i staramy się wprowadzać produkty w kwotach do tysiąca, powyżej tysiąca i kilku tysięcy zł za sztukę. Przy tych operacjach klient kupujący już jest inny. Normalniejszy ... 😉

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

buttony-pl
#9 Pomysłodawca#

Handlowanie na Allegro to ciężki kawałek chleba...

oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

Następny...nawiedzony....

@buttony-plale nie bedzie ci przeszkadzac odeslanie towaru w ramach reklamacji SMART'em?

oznacz moderatorów

buttony-pl
#9 Pomysłodawca#

Rozumiem jesteś zadowolonym klientem Allegro.  Pytanie skierowane do sprzedawców. Klient nie zrozumie 🙂 

 

oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

Nie, nie jestem zadowolony.
Zamiast SMART! wolalbym bezproblemowe zakupy i BEZPROBLEMOWE zalatwianie reklamacji.

oznacz moderatorów