Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedawcy czy zauważyliście ostatnio wzrost zwrotów? U mnie ostatnio nagminne dobieranie coś tylko do SMARTa a później zwrot niepotrzebnej rzeczy. Czy Allegro nie powinno to jakoś ukrócić?
-zauważyliśmy .
-allegro nic z tym nie zrobi bo takie jest założenie programu .
Temat wałkowaty tysiącami razy. Ty jesteś w jeszcze gorszej sytuacji niż większość bo posiadasz tani asortyment. Problem istnieje, Allegro o tym wie ale nie bardzo chce z tym coś zrobić.
Niestety więcej później z takim zwrotami papierkowej roboty jak zarobku 😕
ZAUWAŻYLIŚMY: branża motoryzacyjna - części samochodowe
kupują 4 filterki - zostawiają jeden - odsyłają pozostałe
kupują stacyjkę, czujnik turbiny, impulsator tachografu, walek ataku tylnego mostu - przymierzą, sprawdzą, odeślą i towar o wartości od 199 do kilkuset złotych jest do śmietnika.
Dziękujemy ALLEGRO
@brakestop to nie sprzedawaj takiego towaru.
Jak odnosisz się do takich zwrotów które mają ewidentny ślad użytkowania?
Mi ostatnio Pani z Allegro zarzuciła że jeśli chce taki zwrot przyjąć powinnam mieć zdjęcie lub nagranie że faktycznie taki był spakowane a przyszedł inny - inaczej ciężko cokolwiek udowodnić.
1. każdy nasz towar jest produkowany na nasze zlecenie pod marką i znakowany specjalnym symbolem
2. przy bardzo wrażliwych, czułych i delikatnych częściach elektronicznych i przewodach paliwowych z cieniutkim króćcem - faktycznie nagrywam lub robi zdjęcie i wysyłam klientowi kupującemu przed wysyłką na SMS - MMS. Dzwonię telefonicznie i uprzedzam.
Praktycznie dzwonimy do każdego kupującego z prośbą o nr Vin pojazdu, gdyż ludzie świadomie lub nie kupują na pałę, wiedząc, że mogą odesłać praktycznie wszystko.
...i tak każdego dnia po 15 godzin poza weekendami 😉
JEST CIĘŻKO - ale ... wyrzucamy z ofert towary za 9 zł 20 zł i staramy się wprowadzać produkty w kwotach do tysiąca, powyżej tysiąca i kilku tysięcy zł za sztukę. Przy tych operacjach klient kupujący już jest inny. Normalniejszy ... 😉
Handlowanie na Allegro to ciężki kawałek chleba...
Następny...nawiedzony....
@buttony-plale nie bedzie ci przeszkadzac odeslanie towaru w ramach reklamacji SMART'em?
Rozumiem jesteś zadowolonym klientem Allegro. Pytanie skierowane do sprzedawców. Klient nie zrozumie 🙂
Nie, nie jestem zadowolony.
Zamiast SMART! wolalbym bezproblemowe zakupy i BEZPROBLEMOWE zalatwianie reklamacji.