Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziękujemy za Wasz udział i wszystkie pytania jakie zadaliście podczas webinaru Wyprzedź konkurencję na czeskim rynku, czyli szybsza sprzedaż z One Fulfillment by Allegro, który odbył się 24 sierpnia 2023 roku.
Pytań było tak wiele, że Eksperci nie zdążyli na wszystkie odpowiedzieć, dlatego w tym wątku znajdziecie zapis pytań i odpowiedzi z tego webinaru.
Na pytania odpowiedział Ekspert One Fulfillment, Michał Kwietniewski.
@mic-kwi od 15 lat w sprzedaży opartej na zasadzie win-win, prawie 10 lat w e-commerce, w działach Brand Zone, Automotive i Fulfillment Service. Jest związany z Allegro.pl od prawie 6 lat, pomaga Partnerom w zwiększeniu dochodów z wykorzystaniem narzędzi e-Commerce. Od początku aktywnie uczestniczy w budowaniu usługi One Fulfillment, gdzie na pierwszym miejscu stawia potrzeby Partnerów. Służbowo i prywatnie interesuje się nowymi technologiami. W domu tata na etat.
Poniżej znajdziecie zapis pytań i odpowiedzi z webinaru!
[Pytanie z webinaru]
Czy mogę wysłać do Magazynu Allegro produkty w opakowaniach zbiorczych, a wy
przygotujecie i zapakujecie do wysyłki pojedyncze sztuki?
Tak, mogą to być opakowania zbiorcze. Podczas przyjęcia rozpakujemy produkty zgodnie z
kodem EAN wskazanym w awizo. W ofercie będzie produkt jednostkowy, jeśli tak
zadeklarujesz w ofercie.
[Pytanie z webinaru]
Czy mogę podpisać próbną umowę – na przykład na dwa miesiące?
One Fulfillment nie jest usługą kontraktową – oznacza to, że nie podpisujemy umowy i w
każdym momencie możesz zrezygnować z usługi. Myślimy jednak, że gdy zdecydujesz się na
współpracę – zostaniesz z nami na dłużej.
[Pytanie z webinaru]
Czy jeśli produkty, które do Was wyślę, nie sprzedadzą się lub będą słabo rotować, to
czy mogę je odebrać? Jaki jest koszt?
Produkty do Magazynu Allegro możesz dostarczyć między innymi w ramach transportu
własnego, jednak wycofanie tych produktów jest po naszej stronie. W zależności od liczby
produktów, które chcesz wycofać, przekażemy je Tobie za pośrednictwem firmy kurierskiej lub
innym transportem specjalnym. Damy Ci znać o kosztach tego transportu. Naliczymy również
0,99 zł za każdy wycofany produkt.
[Pytanie z webinaru]
Poproszę o przesłanie danych kontaktowych, aby porozmawiać o szczegółach.
Prosimy o kontakt przez formularz.
[Pytanie z webinaru]
Kto odpowiada za BDO w One Fulfillment?
[Pytanie z webinaru]
Co z paragonami/fakturami dla klienta?
Dostarczenie potwierdzenia zakupu jest po Twojej stronie. Wysyłasz je kupującemu, gdy
zamówienie zmieni status na Wysłane. Potwierdzenie zakupu możesz wysłać mejlowo lub
przez panel na koncie Allegro.
[Pytanie z webinaru]
Czy mogę wysłać do Magazynu Allegro produkty w opakowaniach zbiorczych, a wy
przygotujecie i zapakujecie do wysyłki pojedyncze sztuki?
Tak, mogą to być opakowania zbiorcze. Podczas przyjęcia rozpakujemy produkty zgodnie z kodem EAN wskazanym w awizo. W ofercie będzie produkt jednostkowy, jeśli tak zadeklarujesz w ofercie.
[Pytanie z webinaru]
Kiedy usługa One Fulfillment zostanie w pełni zintegrowana na panelu sprzedawcy, tak
aby logować się do jednego konta?
Swoje konta możesz połączyć w każdej chwili. Zwróć jednak uwagę na to, aby zrobić to już po
wystawieniu ofert na koncie One Fulfillment. Więcej o łączeniu kont na Allegro przeczytasz w
tym artykule.
[Pytanie z webinaru]
Jaki procent ze wspomnianych 5 milionów kupujących to klienci Allegro?
Nie możemy udzielać takich informacji.
[Pytanie z webinaru]
Czy obecnie usługa One Fulfillment działa tak samo, jak wysyłka z Polski? Czyli paczki
wysyłane są Pocztexem, następnie przekazane do Packety i klient otrzymuje dostawę
po 4-5 dniach od zakupu? Czy macie może już magazyn w Czechach?