Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zacznij sprzedawać więcej z Allegro Ads!
Allegro Ads to reklama Twoich ofert na Allegro. Do dyspozycji masz panel reklamowy w którym samodzielnie ustawisz co, za ile i kiedy chcesz promować, a Twoje oferty będą wyświetlane w najpopularniejszych miejscach na Allegro, na wszystkich urządzeniach i w aplikacjach mobilnych.
Martyna w Allegro odpowiada za komunikację marketingową usługi Allegro Ads oraz dba o edukację Sprzedających. Przygotowuje materiały, które pomagają lepiej zrozumieć działanie narzędzi reklamowych dostępnych w Allegro Ads.
Dziękujemy za udział w spotkaniu, za wszystkie pytania oraz @martyna_kujawa dziękujemy za odpowiedzi!
Poniżej znajdziecie zapis sesji.
Witam. Proszę o informację w jaki sposób dodać grafikę / wykreować reklamę graficzną?
@IdeaAhead reklamę graficzną dodasz w panelu Allegro Ads. Zaloguj się na swoje konto, takimi samymi danymi, jakimi logujesz się na Allegro. Następnie wybierz [Dodaj kampanię] i wybierz Reklamę graficzną. Pozostałe kroki opisujemy w instrukcji. Jeśli nie widzisz u siebie możliwości dodania Reklamy graficznej, skontaktuj się z nami - nadamy Ci dostęp do tego rozwiązania.
Witam. Dziękuję. Nie mam możliwości dodania reklamy graficznej. Proszę o umożliwienie.
Proszę, skontaktuj się z nami przez czat albo napisz wiadomość, a my na Twoim koncie udostępnimy Reklamę graficzną.
Dopiero startuję na Allegro. Zaczęłam równo miesiąc temu. Od razu uruchomiłam kampanię reklamową. Sprzedaż ZERO. Czy moja oferta jest tak beznadziejna czy robię jakiś błąd o którym nie wiem?
@buy-from-ren przyczyn może być kilka, w pierwszej kolejności sprawdź atrakcyjność swojej oferty na tle konkurencji, m.in. tytuł, opis, miniaturki. Oferta musi być atrakcyjna dla kupującego i zachęcać go do kliknięcia. Jeśli jednak oferta jest w porządku, brak sprzedaży może wynikać ze źle ustawionej kampanii - zbyt niska stawka CPC, która nie gwarantuje wyświetleń. Możliwe, że w kategorii, w której sprzedajesz jest duża konkurencja i ta stawka musi być trochę wyższa. Warto, abyś przetestowała kilka ustawień swojej kampanii i obserwowała statystyki, aby zobaczyć, która konfiguracja przynosi najwięcej wyświetleń i kliknięć.
Zapraszam na nasz najbliższy webinar, gdzie omawiamy działanie Allegro Ads, jest to szkolenie dla początkujących.
Dziękuję za odpowiedź. Ze stawkami nie kombinowałam, bo taką radę uzyskałam od konsultantów Allegro. Wyświetleń jest chyba dużo - tysiące, ale kliknięć bardzo mało. Dziękuję za zaproszenie na webinar - zapisałam się i chętnie skorzystam 🙂
PS: wyświetleń mam ponad 11 tys., a kliknięć 76 czyli 0,6% 😞
Czytałem o Allegro Ads i wiem, że w reklamach płaci się za kliknięcia, czy jeżeli ja wchodzę w ofertę to płacę też za własne kliknięcia, czy jest to rozróżniane?
Czy liczy się tylko klik z poziomu reklamy czy płaciłbym za każde kliknięcie w moją ofertę (z wyszukiwarki, moich ofert itd.)?
@Vetinari za każde wejście w reklamę Allegro Ads pobieramy opłatę. Możesz swobodnie wyszukiwać swoją ofertę i sprawdzać, czy się wyświetla, jednak jeśli nie chcesz generować dodatkowych kosztów polecamy w nią po prostu nie klikać. Za wejścia w swoje oferty z innych miejsc niż reklamowe nie płacisz.
Czy mogę korzystać z Allegro Ads jeśli mam zwykłe konto i chcę wypromować tylko kilka ofert, żeby je szybko sprzedać? A jeśli mogę to czy to się w ogóle opłaca przy małej ilości ofert?
ja zauważyłem nie mal od dwóch tygodni ze jeżeli wylaczam ads allegro po 20 30 40 min średnio sprzedaje 2 , 3 przedmioty a jak mam włączona reklame przez 8 10 godz 1 przedmiot max 2 hah
Ja też mam zwykłe konto i korzystam z Allegro Ads.
@BigAndHappy tak, z Allegro Ads może korzystać każda osoba, która ma wystawione oferty na sprzedaż i jak najbardziej możesz reklamować nawet małą ilość ofert. Możesz to zrobić przez Ads Express, gdzie musisz tylko określić swój budżet dzienny, a to nasz system będzie już optymalizował Twoją kampanię. Możesz też wykorzystać bardziej zaawansowane funkcje reklamowe w panelu Allegro Ads i tam samodzielnie skonfigurować kampanię Ofert sponsorowanych. W panelu możesz m.in. określić stawkę za kliknięcie, budżet dzienny oraz wskazać miejsca, w których chcesz reklamować swoje oferty.
Jeśli chcesz poznać bardziej usługę Allegro Ads, 6 maja organizujemy webinar dla początkujących użytkowników. Zapraszam do zapisów.
Czym się różni Allegro Ads od Ads Express?
@TworkiTeam Allegro Ads to nazwa całej naszej usługi, w ramach której masz do dyspozycji kilka rozwiązań reklamowych: Oferty sponsorowane, Reklamę graficzną i Sieć reklamową.
Ads Express to po prostu uproszczony sposób na korzystanie z Allegro Ads, który polecamy nowym sprzedawcom, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z reklamą internetową. Ads Express jest dostępny z poziomu nawigacji w Moim Allegro, gdzie za pomocą kilku kliknięć możesz włączyć kampanię Ofert sponsorowanych. W Tym przypadku to system wybiera oferty, które będą reklamowane, Ty musisz tylko określić swój budżet dzienny. W Ads Express masz podgląd do najważniejszych statystyk, dzięki którym możesz oceniać efektywność swojej kampanii.
Z kolei panel Allegro Ads pozwala na bardziej zaawansowane ustawienia kampanii. Włączając Oferty sponsorowane w panelu możesz samodzielnie zdecydować, gdzie Twoje oferty mają się wyświetlać, wybierasz oferty, które chcesz reklamować oraz możesz ustawić budżet dzienny i całkowity. Statystyki w panelu również są bardziej rozbudowane, wyniki możesz sprawdzić np. na trzech poziomach: dla kampanii/grupy reklam/oferty.
Na co zwracać uwagę w statystykach? CTR, CPC.... do czego dążyć?
@pewny_e_sklep tak naprawdę, warto zwracać uwagę na wszystko. CTR świadczy o tym, czy Twoje oferty są chętnie klikane przez kupujących. Wysoki CTR może świadczyć, że oferta jest atrakcyjna i kupujący chcą ją poznać, niski CTR - odwrotnie, oferta nie zachęca do kliknięcia. Warto sprawdzać, które oferty generują najwyższą sprzedaż, o czym będzie świadczyć liczba sprzedanych sztuk. Zwrot inwestycji pokazuje przychód, który został wygenerowany po kliknięciu w ofertę sponsorowaną, przypadający na każdą złotówkę wydaną w Ads. Ciekawą metryką jest też Zainteresowanie, która pokazuje ilu kupujących dodało Twoje oferty do obserwowanych, oni jeszcze mogą zdecydować się na zakup.
albo do obserwowanych dodaje nas konkurencja 😄
Proszę o przybliżenie, ile to jest WYSOKI CTR i NISKI CTR? Jakie to mniej więcej wartości?