anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

4.09. Zapytaj Eksperta - Wysyłam z Allegro

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Już dziś skorzystacie z nowej funkcji Wysyłam z Allegro!

Wysyłam z Allegro to nowe, bezpłatne narzędzie, które ułatwi Wam nadawanie przesyłek bezpośrednio z konta Allegro lub przez API Allegro. Z jednego narzędzia zamówicie przesyłki u wielu przewoźników. Utworzycie w nim i wydrukujecie etykiety oraz zamówicie odbiór paczek przez kuriera ze wskazanego przez Was adresu. Wasi klienci szybko dostaną numery przesyłek, bo zaimportujemy je automatycznie do zakładki Kupione.

Dodatkowo, tylko w Wysyłam z Allegro nadacie przesyłki z nową metodą dostawy Allegro Kurier UPS (do 10 kg). Aby korzystać z tej metody, nie musicie zawierać umowy z UPS. Koszty przesyłek i usług dodatkowych rozliczycie bezpośrednio z Allegro.

Dlaczego warto korzystać z Wysyłam z Allegro:

  • zamówicie przesyłki bezpośrednio z konta Allegro lub przez API Allegro,
  • nie musicie zawierać umów z przewoźnikami, jeśli korzystacie z metod dostawy, za które rozliczacie się bezpośrednio z nami,
  • korzystasz z jednego narzędzia zamiast z wielu, twoi klienci dostaną automatycznie numer przesyłki,
  • twoi klienci dostaną automatycznie numer przesyłki.

Więcej informacji na temat zmiany znajdziecie w tym szczegółowym artykule. Jeżeli jednak po lekturze będziecie mieli więcej pytań, w piątek 4 września w godzinach od 11:30 do 14:00 nasi eksperci odpowiedzą na wszelkie Wasze pytania dotyczące narzędzia Wysyłam z Allegro.

@aleksandra_krypa zajmuje się komunikacją wewnętrzną oraz zewnętrzną zmian w obszarze logistyki, przede wszystkim Usługi Dostawy Allegro i przewidywanego czasu dostawy.

cloudcloud_0-1598955888378.png

@wojtek_bielewicz zajmuje się komunikacją wewnętrzną oraz zewnętrzną zmian w obszarze logistycznym.

cloudcloud_0-1598956032704.png

 

Pytania możecie zadawać już dziś, będziemy odpowiadać na nie w trakcie panelu oraz po nim, tak aby każdy z Was otrzymał od nas odpowiedź. Prosimy o zachowanie kulturalnego tonu wypowiedzi, pytania nie związane z tematem będą archiwizowane.

Zapraszam!

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
54 ODPOWIEDZI 54

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Fotobox-24 na wstępie przepraszam Cię za problem. To dla nas lekcja na przyszłość. Poruszyłam też kwestię przerw technicznych. PP wdraża nowe rozwiązania i drobne problemy mogą pojawiać się w najbliższym czasie. Natomiast kwestię błędnego numeru już zgłosiliśmy, aby formularz nie puszczał nieprawidłowych danych. Uzupełniłam niekompletną informację o przerwach w wiadomości powyżej 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

kashmir22
#9 Pomysłodawca#

Witam! Pierwszy raz nadaję paczki allegro punkty poczta żabka itp przez wysyłam z allegro. Jak długo ważna jest wydrukowana etykieta?

oznacz moderatorów

VIRTUAL_PC
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry! Co się dzieje w przypadku, w którym na zleceniu stałego podjazdu kuriera UPS danego dnia nie nadamy odpowiedniej liczby paczek? Czy wtedy po prostu naliczana jest opłata za podjazd kuriera, jak bez zlecenia stałego?

oznacz moderatorów

dyskretnie1234
#1 Nowicjusz#

Witam, czy ktoś pomoże?

Przy próbie nadania przesyłki allegro przesyłka polecona poprzez nowe narzędzie do nadawania paczek pojawia się taki komunikat:

Przewoźnik obsługuje tylko paczki.

 

Nie do końca rozumiem.

W regulaminie tej usługi jest zaznaczona allegro polecony,dodałem to w opcjach dostawy,kupujący wybrał taką opcją a tu zonk

 

Proszę o pomoc-może ktoś miał podobny przypadek?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dyskretnie1234 Jest to prawdopodobnie błąd techniczny po stronie Poczty Polskiej, który już wyjaśniamy. Dotychczas możliwość nadawania przesyłki poleconej pojawiała się po zaznaczeniu w usługach dodatkowych opcji "Przesyłka polecona firmowa". Tak jak wspomniałam, działamy już w tej kwestii, więc jak tylko otrzymam więcej informacji w tej sprawie, wrócę do Ciebie z wiadomością. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

elemino
#11 Animator#

Witam, czy ktoś może pomóc?

Od wczoraj nie mogę zamówić przesyłki Allegro Przesyłka Polecona.
Zaznaczona jest opcja "Przesyłka polecona firmowa", wypełnione wszystkie dane, a przesyłki zamówić nie można.

Zgłosiłam ten problem wczoraj (zgłoszenie nr "11036356") ale nie dostałam odpowiedzi.
Czy ktoś może przyspieszyć rozwiązanie tego problemu?

Cały czas pojawia się komunikat

Twoje przesyłki nie zostały zamówione i nadal znajdują się w zakładce „Do wysłania”.

Występują utrudnienia w dostępności usług firmy Poczta.

oznacz moderatorów

elemino
#11 Animator#

Nikt nic nie wie?

Może Ekspert się wypowie?

 

oznacz moderatorów

aleksandra_krypa
Ekspert Allegro.pl

@elemino Odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się dokładnie w wypowiedzi Oli powyżej. Komunikat, który otrzymujesz to błąd po stronie Poczty Polskiej, który już wyjaśniamy. Przepraszamy za te utrudnienia.  

oznacz moderatorów

www_izopassiv_pl
#8 Zapaleniec#

Cześć, mam dwa pytania:

-jak są zorganizowane podjazdy po paczki w programie Wysyłam z Allegro ? Limity ilościowe, do której trzeba zamawiać kuriera Pocztexu aby przyjechał tego samego dnia itp?

-jak usunąć z Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch,  opcje Automat Paczkowy/Pocztowy ponieważ ma inne max.wymiary i komplikuje ustawienie Cennika dostaw.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@www_izopassiv_pl  

1 trzeba podpisać umowę na odbiory z tego co pamiętam 3 x tygodniowo ponad 300 zł miesięcznie, oni nie przyjeżdżają za darmo trzeba wozić 😞

2 nie da się albo wszystko albo nic 😞

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

www_izopassiv_pl
#8 Zapaleniec#

Dzięki za odpowiedź, czyli dla mnie usługa całkowicie nieprzydatnafrown

 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@_HolaOla_ ja z innej beczki, ale podobnej. Mój odwieczny problem, to kurier DPD, który nie podjeżdża po przesyłki. Teraz zamawiam go przez wysyłam z Allegro, czy bierzecie jakąś odpowiedzialność za taką sytuację? 🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte Jeśli korzystasz z opcji "Wysyłam z Allegro" i taka sytuacja miałaby miejsce, daj nam znać, będziemy działać, aby to wyjaśnić. Generalnie w usłudze "Wysyłam z Allegro" to sprzedający definiuje zakres czasowy (dzień i okienko godzinowe), w którym będzie gotowy na przekazanie paczek kurierowi. Można ustawić to tego samego dnia, jednak przewoźnicy nie dają gwarancji, że w tym czasie kurier pojawi się we wskazanym adresie.

Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, że przeniosłam Twoje pytanie do właściwego wątku. Dzięki temu inni sprzedający, którzy mają podobny problem, łatwiej znajdą nasze wypowiedzi 😉 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_VISTERIA_
#8 Zapaleniec#

Witam wszystkich, 

mam pytanie odnośnie narzędzia "Wysyłam z Allegro" i możliwości korzystania za pośrednictwem tego narzędzia z obsługi kuriera DPD.

Na Allegro widnieje informacja, jakoby do korzystania z Allegro Kurier DPD nie była potrzebna umowa, natomiast od DPD otrzymałam informację, że nie ma takiej opcji by korzystać z Allegro Kurier DPD bez umowy.

Czy ktoś z Allegro może wyjaśnić tę sytuację?

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_VISTERIA_ niedawno weszło nowe narzędzie i nadasz paczki opłacone z góry bez umowy 

Z Wysyłam z Allegro skorzystasz bez podpisywania umowy z przewoźnikiem – wtedy zamówisz przesyłki metodami, za które rozliczysz się bezpośrednio z nami i nadasz zamówienia opłacone z góry.

Możesz także dodać umowę własną z przewoźnikiem – wtedy zamówisz przesyłki metodami, które oferuje przewoźnik i nadasz zamówienia opłacone z góry oraz za pobraniem.

Sprawdź, z jakich metod skorzystasz bez umowy

Bez podpisywania umowy własnej z przewoźnikiem nadasz przesyłki opłacone z góry poniższymi metodami:

Koszty przesyłek doliczymy do rozliczeń z Allegro na Twoim koncie i zapłacisz za nie oraz za usługi dodatkowe na podstawie faktury od nas. Zobacz cennik.

________
Κώστας
oznacz moderatorów