anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jeśli kupujący nie opłacił zamówienia?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:34786203
#1 Nowicjusz#

Witam, sprzedałem właśnie przedmiot na allegro lokalnie i kupujący złożył zamówienie lecz go nie opłacił, co mam w takiej sytuacji zrobić ? gdyż chce sprzedać ponownie dany przedmiot lecz jeśli go sprzedam a kupujący opłaci go za np. tydzień to nie będę mu wstanie go wysłać gdyż może zostanie kupiony przez inną osobę. 
Pozdrawiam serdecznie aaaaaa.png

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:34786203 Na Lokalnie kupujący ma 5 dni na zapłatę. Jeżeli nie zapłaci, aukcja odnowi Ci się automatycznie. Musisz poczekać, bo jeśli teraz wystawisz przedmiot drugi raz i ktoś go kupi, a jednocześnie pierwszy kupujący zapłaci, będziesz miał problem.

oznacz moderatorów
Client:34786203
#1 Nowicjusz#

Dziękuje Ci bardzo !!!!!!!!!

oznacz moderatorów
bankowy36
#1 Nowicjusz#

Również dziękuję, mam taką samą sytuację

oznacz moderatorów
gothic012
#2 Obserwator#

Dzięki, wczoraj od wczoraj też mam podobny problem, ale teraz już wiem jak to działa.

oznacz moderatorów
wsmonia
#7 Wielbiciel#

Dzięki za podpowiedź, ale czy można anulować sprzedaż wcześniej, żeby przedmiot wrócił na aukcję? Jeśli np. klient chciał kupić 1 szt a przez pomyłkę rozpoczął dwa procesy płatności. Mam taki przypadek. Pozdrawiam

 

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@wsmonia, niestety nie ma takiej możliwości. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
wsmonia
#7 Wielbiciel#

A czy kupujący może sam anulować rozpoczętą a niedokończoną płatność ?

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@wsmonia, anulowanie płatności nie wpłynie na skrócenie czasu na wznowienie oferty - i tak wznowimy ją po 5 dniach.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
wsmonia
#7 Wielbiciel#

Dzięki za pomoc. 😎

oznacz moderatorów
Lew-w
#7 Wielbiciel#

To nie przeszkodziło sprzedającemu wystawić przedmiot ponownie przed 5-ma dniami, bo cena licytacji się nie spodobała.

oznacz moderatorów
KLINIA-1984
#10 Popularyzator#

Podobna sytuacja. Sprzedałam konsolę, ale kupujący nie zapłacił. Mam też konta na innych portalach związanych ze sprzedażą i nie zamierzam czekać aż "szanowny" klient za nią zapłaci za 5 dni - jak to mówią czas to pieniądz. Czy jakieś konsekwencje mnie czekają jeśli hipotetycznie pieniądze za przedmiot będą na moim koncie a ja je kupującemu oddam?

Dodam jeszcze, że zapłaciłam dodatkowo za promowanie oferty.

oznacz moderatorów
amibis
#9 Pomysłodawca#

Może al ma jakiś "licznik" takich postępowań i kiedyś może zadziałać i skutkować konsekwencjami, ale ja takowego nie zauważyłem. Tak więc śmiało zrób tak jak napisałaś.  

oznacz moderatorów
kitber
#2 Obserwator#

Żaden problem: po prostu zwracam pieniądze temu z kupujących, który nie otrzymał przedmiotu transakcji i po bólu…

Miałem już kilka takich przypadków i nigdy nie zdarzyło mi się, żeby „zapominalski” kupujący w końcu zapłacił. Przeważnie są to złośliwe trolle blokujące przez blisko tydzień możliwość sprzedaży przedmiotu, nie ponosząc żadnych konsekwencji (tak przynajmniej chce Allegro)!

Szkoda tylko, że nie ma możliwości zidentyfikowania drani i odpłacenia im pięknym za nadobne, ponieważ serwis strzeże ich tożsamości jak niepodległości.

oznacz moderatorów
toMCioPP
#11 Animator#

Ja robię tak samo. Nawet teraz miałem taką sytuację, ale poczekam do rana bo mi się nie chce zdjęć przedmiotu szukać (przy ponownym wystawianiu zakończonej aukcji, znikają i trzeba dodawać od nowa).

Żyjemy w XXI w. epoce blików, paypali i przelewów wszelkiej maści. Jeśli ktoś nie jest w stanie zrobić tego w niedługim odstępie czasowym od kliknięcia w ''kup teraz'', a do tego na zawrotną kwotę kilkudziesięciu zł. bo droższych rzeczy nie opłaca się tutaj sprzedawać, to mam podstawy twierdzić, że coś z tym człowiekiem może być nie tak, a ja wolę potencjalnym problemom zapobiegać niż potem je rozwiązywać i wystawiam przedmiot na nowo bez cienia skrupułów. 

oznacz moderatorów