anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro lokalne kupujący nie odebrał zapłaconej przesyłki InPost

suchyzmc
#7 Wielbiciel#

Witam 

Kupujący zamówił u mnie towar płatność z góry paczkomat InPost 

Kiedy przesyłka była gotowa do odebrania w Paczkomacie kupujący skontaktował się ze mną z informacja że nie otrzymał żadnej informacji ze strony InPost że przesyłka jest gotowa do odbioru i sprawdził ja po numerze przesyłki 

Odpowiedziałem aby kupujący skontaktował się z InPost w celu wyjaśnienia w.w. sytuacji i odebrał przesyłkę z pomocą infolinia InPost 

Niestety kupujący tego nie zrobił i przesyłka wraca do mnie z powrotem.

Czy muszę ją odbierać oraz czy muszę zwrócić koszt kupującemu ?

Dodam że wywiązałem się z umowy i sprzedałem towar zgodnie z umową 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@suchyzmc jako prywatny sprzedający nie musisz godzić się na zwrot. Jednak w takiej sytuacji najlepiej, abyś skontaktował się w tej sprawie z kupującym. Jeśli chce, aby przesyłka została ponownie wysłana, powinien opłacić koszt dostawy. 
Nieodebrana przesyłka trafi do magazynu rzeczy niedostarczalnych, więc nie jest to najlepsze rozwiązanie, ponieważ nikt na tym nie zyska. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów