anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

przy wysyłaniu paczkomatem, zamknęłam drzwiczki przed włozeniem paczki

MAMY ROZWIĄZANIE!
awerik
#7 Wielbiciel#

tak więc paczka nie wysłana, a etykieta już nie działa, czy mogę prosić o wygenerowanie drugiej etykiety?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
LEW433
#21 Demiurg#

Dzwoń na Infolinię, należało od razu dzwonić spod paczkomatu.

InPost 722 444 000 oraz 746 600 000

Allegro Paczkomat 616 306 997.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@awerik przykro mi, ale w tej sytuacji nie będzie możliwe wygenerowanie drugiej etykiety, ponieważ według informacji w systemie, przesyłka została nadana. W tej sytuacji skontaktuj się proszę z przewoźnikiem jak radzi @LEW433 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
mustafa641
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

podłączam się z pytaniem pod tę sprawę, ponieważ mam podobny problem. Omyłkowo zamknąłem drzwiczki paczkomatu bez włożenia tam paczki, którą chciałem wysłać. Rozumiem, że kontakt z infolinią jest w tej sytuacji niezbędny. Niemniej jednak z racji tego, że dzisiaj jest niedziela i infolinia nie działa to może jest jakiś inny kanał kontaktowy?

Będę wdzięczny za pomoc.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@mustafa641  Działa w niedzielę ale krócej, przecież po zamknięciu trzeba potwierdzić czy paczka umieszczone ??? 

 +48 722 444 000 

+48 746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mustafa641
#8 Zapaleniec#

Chciałem wrócić do poprzedniego ekranu, ale pojawił się komunikat,  że nie jest to możliwie bez zamknięcia drzwiczek. Zamknąłem je myśląc, że to jest warunek cofnięcia się do poprzedniego ekranu i rozpoczęcia operacji na nowo. Pomyliłem się.

oznacz moderatorów
biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@kostas11  W InPost tez mają nieład w archeo - na stronie info tak jak napisałeś, a bot twierdzi:

"Obecnie Konsultanci nie są dostępni, skontaktuj się z nami w godzinach:od poniedziałku do piątku 8:00 - 20:00,w soboty, niedziele i święta 9:00 - 15:00 😊"

😂😂😂

oznacz moderatorów
biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Skoro infolinia nie działa to kto inny mógł by pomóc?

oznacz moderatorów
mustafa641
#8 Zapaleniec#

Nie wiem, czat, e-mail? Po prostu pytam, bo nie wiem. Robiłem to pierwszy raz w życiu.

oznacz moderatorów
biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Czat MAT InPostu mi odpisał że konsultanci są niedostępni:

"Obecnie Konsultanci nie są dostępni, skontaktuj się z nami w godzinach:od poniedziałku do piątku 8:00 - 20:00,w soboty, niedziele i święta 9:00 - 15:00 😊:

Więc musisz poczekać do jutra niestety...

oznacz moderatorów
mustafa641
#8 Zapaleniec#

No niestety 🙂 Ale dziękuję za wiadomość. 🙂

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Cześć @awerik,

w takiej sytuacji konieczny jest kontakt z InPost w celu dalszej weryfikacji opisanej sytuacji. Można go podjąć za pośrednictwem Infolinii, chatu lub mailowo. W przypadku kontaktu mailowego proszę o opis sytuacji i numer paczki. Zwykle możliwe jest odświeżenie etykiety, aby umożliwić poprawne nadanie.

oznacz moderatorów