Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
tak więc paczka nie wysłana, a etykieta już nie działa, czy mogę prosić o wygenerowanie drugiej etykiety?
Dzwoń na Infolinię, należało od razu dzwonić spod paczkomatu.
InPost 722 444 000 oraz 746 600 000
Allegro Paczkomat 616 306 997.
@awerik przykro mi, ale w tej sytuacji nie będzie możliwe wygenerowanie drugiej etykiety, ponieważ według informacji w systemie, przesyłka została nadana. W tej sytuacji skontaktuj się proszę z przewoźnikiem jak radzi @LEW433
Dzień dobry,
podłączam się z pytaniem pod tę sprawę, ponieważ mam podobny problem. Omyłkowo zamknąłem drzwiczki paczkomatu bez włożenia tam paczki, którą chciałem wysłać. Rozumiem, że kontakt z infolinią jest w tej sytuacji niezbędny. Niemniej jednak z racji tego, że dzisiaj jest niedziela i infolinia nie działa to może jest jakiś inny kanał kontaktowy?
Będę wdzięczny za pomoc.
@mustafa641 Działa w niedzielę ale krócej, przecież po zamknięciu trzeba potwierdzić czy paczka umieszczone ???
Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00
Chciałem wrócić do poprzedniego ekranu, ale pojawił się komunikat, że nie jest to możliwie bez zamknięcia drzwiczek. Zamknąłem je myśląc, że to jest warunek cofnięcia się do poprzedniego ekranu i rozpoczęcia operacji na nowo. Pomyliłem się.
@kostas11 W InPost tez mają nieład w archeo - na stronie info tak jak napisałeś, a bot twierdzi:
"Obecnie Konsultanci nie są dostępni, skontaktuj się z nami w godzinach:od poniedziałku do piątku 8:00 - 20:00,w soboty, niedziele i święta 9:00 - 15:00 😊"
😂😂😂
Skoro infolinia nie działa to kto inny mógł by pomóc?
Nie wiem, czat, e-mail? Po prostu pytam, bo nie wiem. Robiłem to pierwszy raz w życiu.
Czat MAT InPostu mi odpisał że konsultanci są niedostępni:
"Obecnie Konsultanci nie są dostępni, skontaktuj się z nami w godzinach:od poniedziałku do piątku 8:00 - 20:00,w soboty, niedziele i święta 9:00 - 15:00 😊:
Więc musisz poczekać do jutra niestety...
No niestety 🙂 Ale dziękuję za wiadomość. 🙂
Cześć @awerik,
w takiej sytuacji konieczny jest kontakt z InPost w celu dalszej weryfikacji opisanej sytuacji. Można go podjąć za pośrednictwem Infolinii, chatu lub mailowo. W przypadku kontaktu mailowego proszę o opis sytuacji i numer paczki. Zwykle możliwe jest odświeżenie etykiety, aby umożliwić poprawne nadanie.