Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupujący zamówił u mnie towar płatność z góry paczkomat InPost
Kiedy przesyłka była gotowa do odebrania w Paczkomacie kupujący skontaktował się ze mną z informacja że nie otrzymał żadnej informacji ze strony InPost że przesyłka jest gotowa do odbioru i sprawdził ja po numerze przesyłki
Odpowiedziałem aby kupujący skontaktował się z InPost w celu wyjaśnienia w.w. sytuacji i odebrał przesyłkę z pomocą infolinia InPost
Niestety kupujący tego nie zrobił i przesyłka wraca do mnie z powrotem.
Czy muszę ją odbierać oraz czy muszę zwrócić koszt kupującemu ?
Dodam że wywiązałem się z umowy i sprzedałem towar zgodnie z umową
@suchyzmc jako prywatny sprzedający nie musisz godzić się na zwrot. Jednak w takiej sytuacji najlepiej, abyś skontaktował się w tej sprawie z kupującym. Jeśli chce, aby przesyłka została ponownie wysłana, powinien opłacić koszt dostawy.
Nieodebrana przesyłka trafi do magazynu rzeczy niedostarczalnych, więc nie jest to najlepsze rozwiązanie, ponieważ nikt na tym nie zyska.