Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam sprawa wygląda tak ,że syn wystawił używany halogen na allegro lokalnym .Znalazł się potencjalny kupujący ,który zadeklarował iż chętnie go kupi ale nie za cenę w ogłoszeniu.Po negocjacjach i zmianach na allegro lokalnym transakcja doszła do skutku.Kupujący zaraz po odebraniu przesyłki zgłosił problem iż halogen jak używany ma ryski na kloszu i niby ułamane jedno mocowanie (co sie nie potwierdziło na wysłanych przez niego zdjęciach i że on chce zwrotu części zapłaconej kwoty ,nie wspomniał ze chce zwrócić towar itd tylko chce zwrotu kasy. Syn mu odpisał ,ze wszystko było widoczne na zdjęciach,specjalnie zrobione było zbliżenie i na tym konwersacja stanęła,
Dziś syn dostał informację iż allegro Protekt zwróciło kupującemu pieniądze za zgłoszony problem a synowi doliczają ta kwotę do rozliczenia Allegro.
Wiec kupujący ma kupiony przedmiot za darmo a syn ani przedmiotu i 95 zł na minusie !!!
Czy sprzedający jako osoba prywatna nie ma wpływu nie decyduje o roszczeniach kupującech czy są zasadne czy nie ,Allegro jest tylko miejscem gdzie dokonuje się transakcji nie sadem .
Nie jest zasadne ale zapewne była otwarta dyskusja i syn na nią nie odpisywał, inaczej Allegro nie wypłaca rekompensaty, dyskusja taka trwa 14dni i masz obowiązek na nią odpowiadać > widocznie zapomniał albo nie zauważył jej.
czy można się odwołać lub zażądać aby kupujący skutecznie zwrócił towar ?
@rozia1 - można odwołać się, odwoływać się, przy określonej
argumentacji i przede wszystkim 'niezbitych dowodach' - takie
szanse duże powstają i powodzenie jest możliwe; zapewne już
"odbyła się" Dyskusja, mogło nie być tu odzewu Państwa (syna
najlepiej jako zorientowanego w bieżącym toku korespodencji
podczas "domawiania się" i prywatnie "dyskutowania".., warto
było w tej oficjalnej "Dyskusji" "mieć pod ręką").
Dyskusja wszak, nawet zakończona - może być na prośbę oraz
... umotywowanie..... - wznowiona, poprzez zgłoszenie się tutaj
pisemne - a może nawet lepiej, skuteczniej: telefoniczne..
Poprzez "Pomoc" Allegro; wybranie dowolnego tematu
dla Kupującego, np. "Problemy transakcyjne" i dalej, wg
wytycznych systemu. Uwaga - mały tzw. "myk".
Nie ma potrzeby wpisywania w treści wiadomości
czegoś sensownego, może być nawet...jeden znak.
Potrzebne podanie adresu e-mail i... - aktualnie....
znów () - .. wybranie jakiejś oferty "problemowej"..
Wybór ten .. NIE MA ZNACZENIA (sic!) - po prostu
TRZEBA dokonać JAKIEGOŚ wyboru, by system tzw.
"puścił" dalej i była możliwość wyboru "Sposobu
kontaktu"... Wybieramy spośród 5-ciu opcji:
"Zamów rozmowę telefoniczną"... I... sprawę
precyzyjnie, spokojnie, z argumentami
popartymi dowodami bardzo oczywistymi ;-),
bez łamigłówek dla Allegro --- 'ukazujemy'
SPRAWĘ i... PROŚBĘ swoją.
Jak "idzie za trudno" -- nowy doradca / konsultant.
Do skutku... ;-)... Ale za pierwszym lub drugim razem
powinno się UDAĆ... ;-)... Itp.
POWODZENIA.
MIŁEGO, MIŁEGO dnia.
😉
Jarek.
JKWX.
Wrocław.
------------
31-01
14:55
PS. NIE MA kontaktu TELEFONICZNEGO ;-|
BEZPOŚREDNIO do Działu "Allegro Protect".
Z szacunkiem raz jeszcze.
Miłego dnia.
Jarek.
JKWX.
15:00 -- przypadek 😉
@rozia1 zgodnie z zasadami allegro syn nie odpisał na reklamację w terminie 14 dni od zgloszenia problemu należy ten czas sprawdzić bo konsultanci do zbyt madrych i znających przepisy nie należą należalo napisać reklamacje odrzucam towar zgodny z tym co na zdjęciach. Gdyby bylo poczasie należy wezwać kupującego do odesłania halogenu z terminem 7 dni i przesłać opłaconą etykietę nadawczą. Po zignorowaniu wezwania udac sie na policję i tu w zależności od okoliczności i tego czy i co odpisze kupujący zglosić oszustwo lub przywłaszczenie mienia