Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam mały kłopot mianowicie tak:
Sprzedawałem sprzęt za ~5k zł, pomyliłem się i zamiast 5 wcisnąłem 4 więc cena nie jest adekwatna do wartości przedmiotu.
Niestety póki się zorientowałem już ktoś dokonał zakupu na moje szczęście płatność nie przeszła z powodu limitu w banku po stronie kupującego więc status płatności widnieje jako "NIEUDANE".
Przeprosiłem kupującego w wiadomości prywatnej, napisałem, że wdała się literówka w cenę i jestem zmuszony odmówić sprzedaży więc bardzo bym prosił o anulowanie zakupu i jego nie opłacanie.
Jak to wygląda jeżeli kupujący usilnie będzie naciskał na zakup za daną kwotę?
Napisałem już do supportu o anulowanie zamówienia bo w allegro lokalnie takiej opcji nie widać...
@KapitanKanapka jak klient nie zapłaci to po sprawie, jak zapłaci to się musicie dogadać, umowa zawarta, kupujący może w sądzie dochodzić ale za pewne tego nie zrobi więc olej i zwróć kasę 😄
@KapitanKanapka Umowa jest wiążąca, powinieneś wysłać towar, jeżeli kupujący się tego domaga. Jak nie zapłaci to nie ma zakupu, oczywiście. Są w regulaminie wyjątki takie jak np. rażąca różnica ceny.
No cena jest rażąca w końcu to 1500zł od ceny regularnej