Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Sprzedałem przedmiot na Allegro Lokalnie. Kupujący wybrał odbiór osobisty i nie nawiązał ze mną kontaktu. Nie odbiera telefonów, nie odpisuje na chacie. Prowizja naliczona przez Allegro to ponad 100 PLN. Jak mam to wyprostować, by jej w związku z tym nie płacić?
@morsik84 Pisać o zwrot prowizji.Tu masz opisane jak to zrobić:https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
@morsik84 O zwrot naliczonej opłaty poproś Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Postaraj się mimo wszystko o jakiś dowód, że kupujący zrezygnował.
Wyżej ktoś wprowadza Cię w błąd. Przez tamten link prowizji nie odzyskasz.
W takim przypadku to klient sam zgłosić swoją rezygnację z zakupy i nie wywiązania się z niej by sprzedawca mógł odzyskać swoje środki i ponownie wystawić przedmiot na sprzedaż niestety regulamin tego nie gwarantuje.
@morsik84 Jeżeli miał być odbiór osobisty to trudno będzie udowodnić brak sprzedaży.
To częsty błąd sprzedających na Lokalne. Twórcy Al. Lokalne uważają że skoro lokalnie to wszyscy się znają i sprzedający jakoś zapłatę odzyska, jak nie gotówką to w naturze 😃
@br. Zgadzam się z tobą, pisałem już także o tym i dlatego podałem link, żeby sobie to przeczytał, ale są tu tacy co napiszą że się mylimy.
@LEW433 Jedyna i słuszna droga TV / do serwisu /🤣
@pulkownik66 Do tow. "wolfganga"🤣
@pulkownik66 Na barykady ludu, nowe (stare) hasła.😣