Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie. Czy po dokonanym zakupie dane do wysyłki są przypisane na stałe, czy też zmiana ustawień po stronie kupującego zaktualizuje dane i umożliwi wygenerowanie etykiety?
@rutkOvsky dane są zaciągane z zamówienia 😞 @_HolaOla_ można edytować i czemu system nie woła poprawnego telefonu do paczkomatu ?
W danych z zamówienia kupujący wpisał telefon komórkowy, ale w informacjach dodatkowych. Czy support Allegro jest w stanie rozwiązać ten problem w szybkim czasie?
@rutkOvsky Wyjaśniam sprawę Twojej transakcji z właściwym zespołem.
@_HolaOla_ Rozmawiałem przedwczoraj z konsultantami na Czacie. Stwierdzili, że nie ma możliwości edycji danych z zamówienia i jedyne rozwiązanie jakie mogą zaproponować to anulowanie zakupu i ponowne wystawienie przedmiotu. Jako, że mamy weekend i kolejne przelewy zajęłyby kilka dni, wysłałem paczkę standardową opcją InPost. Swoją drogą, mogliby Państwo wprowadzić filtr do formularza z danymi odrzucający telefony stacjonarne.