anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Lokalnie - Kupujący podał telefon stacjonarny, błąd podczas generowania etykiety

rutkOvsky
#7 Wielbiciel#

Jak w temacie. Czy po dokonanym zakupie dane do wysyłki są przypisane na stałe, czy też zmiana ustawień po stronie kupującego zaktualizuje dane i umożliwi wygenerowanie etykiety?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@rutkOvsky dane są zaciągane z zamówienia 😞  @_HolaOla_ można edytować i czemu system nie woła poprawnego telefonu do paczkomatu ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

rutkOvsky
#7 Wielbiciel#

W danych z zamówienia kupujący wpisał telefon komórkowy, ale w informacjach dodatkowych. Czy support Allegro jest w stanie rozwiązać ten problem w szybkim czasie?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@rutkOvsky Wyjaśniam sprawę Twojej transakcji z właściwym zespołem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

rutkOvsky
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_  Rozmawiałem przedwczoraj z konsultantami na Czacie. Stwierdzili, że nie ma możliwości edycji danych z zamówienia i jedyne rozwiązanie jakie mogą zaproponować to anulowanie zakupu i ponowne wystawienie przedmiotu. Jako, że mamy weekend i kolejne przelewy zajęłyby kilka dni, wysłałem paczkę standardową opcją InPost. Swoją drogą, mogliby Państwo wprowadzić filtr do formularza z danymi odrzucający telefony stacjonarne.

oznacz moderatorów