Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Wystawiłem licytacje na Allegro Lokalnie. Zwycięzca licytacji nie płaci i nie odpowiada na czat 7 dni.
Czytałem, że jeśli nie ma wpłaty po 5 dniach, to sprzedaż jest automatycznie anulowana? Ale przedmiot nadal mam w "sprzedanym" i nie widzę, żeby sprzedaż została anulowana.
Co należy z tym zrobić?
@cyclone125 Zapewne sprzedałeś z odbiorem osobistym lub za pobraniem? Wtedy nie ma automatycznego zwrotu. Musisz wystąpić o to do Allegro. Allegro musi miec potwierdzenie że kupujacy zrezygnował. Jezeli ten nie odpowiada, wyślij mu ( przez wiadomości allegro -aby portal wiedział) cos w rodzaju : Szanowny Panie, próbuję od kilku dni potwierdzić Pana zakup przedmiotu X z dnia ..... na Allegro Lokalnie. Wobec braku jakiejkolwiek reakcji z Pana strony, informuję że brak potwierdzenia zakupu do ...... będę uważał za rownoznaczny z odstąpieniem przez Pana od transakcji. I jak nie zapłaci - wyslij to allegro.
Tak, była opcja odbioru osobistego, ale kupujący w ogóle nie wybrał sposobu dostawy. Jest napisane: "Kupujący nie wybrał jeszcze sposobu dostawy". Aukcja zakończyła się 17 stycznia, dziś jest 25 stycznia. Produkt w zakładce "Ostatnio sprzedane". I w sumie, z wyjątkiem "Czatuj”, nie ma możliwości kliknięcia czegoś w tej sprzedaży. Jeśli sprzedaż jest anułowana, to powinno to być jakoś oznaczone i widoczne? I towar powinien zniknąć z "Ostatnio sprzedane", czy nie? Po raz pierwszy sprzedaje na Allegro Lokalnie.
Ale nie, przepraszam, okazało się, że wczoraj (po 7 dniach?) automatycznie zostalo wznowione. Tylko nie rozumiałem, dlaczego wciąż jest widoczne w "sprzedanych". Jakoś to jest nielogiczne i nie intuicyjne.