Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie.
Chciałem utworzyć etykietę dla sprzedanego przedmiotu, jednak jest to niemożliwe. Po kliknięciu w "Utwórz etykietę" właściwie nic się nie dzieje, nie dostaję żadnego komunikatu. Z tego względu nie jestem w stanie dokończyć transakcji i wysłać towar. Nigdy nie zauważyłem żadnych problemów, lecz teraz nie jestem w stanie nic zrobić.
A sprzedajacy wybrał metodę paczkomat InPost?
Witam, mam to samo też nie mogę utworzyć etykiety. W wiadomości od Allegro jest podany paczkomat i link do stworzenia przesyłki.
Wczoraj temat zgłaszałem do obsługi klienta i ostatecznie był to błędny adres wskazany przez kupującego. Paczkomat, który był podany w tym czasie nie był dostępny. Z tego względu nie można było utworzyć etykiety. Informacji o błędzie początkowo nie miałem, więc klikając w tworzenie etykiety właściwie nic się nie działo. Z aplikacji to samo. Dopiero wieczorem, gdy spróbowałem jeszcze raz z aplikacji pojawił się komunikat o błędnym adresie i w dziale obsługi temat załatwiłem w jakieś 30 minut. Trzeba będzie zmienić adres kupującego/paczkomat.
Dziękuję za info, spróbuję jutro załatwić sprawę.