Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam, parę dni temu sprzedałem na Allegro lokalnie głośniki do komputera za 40zł plus dostawa 8.99zł. Głośniki przed wysłaniem sprawdzałem i wszystko było w porządku, jednak kupujący zgłasza wadę i prosi o zwrot. Nie mam pewności czy głośniki nie zostały uszkodzone w transporcie bądź przez kupującego. Czy muszę przyjąć zwrot paczki? I czy koszty zwrotu paczki ponosi kupujący czy sprzedający ? Bo doczytałem sie w regulaminie Allegro że kupujący
Zwrotu jako sprzedający prywatny nie musisz przyjmować, tu wygląda na reklamację a to musisz rozpatrzyć i możesz uznać albo nie, po rozpatrzeniu zwracasz koszt odesłania.
Czyli już w tym momencie jak kupujący zwrócił paczkę i jest w drodze do mnie to jestem zobowiązany zwrócić koszty za wysyłkę. jednak jeśli uważam że głośniki wysłałem sprawne a dotrą do mnie uszkodzone, to co w takim wypadku ?
Jak masz pewność dowód że były sprawne to odrzuć reklamację i powiadom o decyzji kupującego i niech sobie odbierze albo odeślij.
ma swoją pewność, że był sprawne, dowodów brak. Najgorsze w tym to że nie chcę mi się tracić czasu na kłótnie z kupującym itd, więc chciałem przyjąć zwrot, a wychodzi na to że wyjdę stratny na tym procentowo porównując do ceny głośników
Możliwe ale reklamację musisz rozpatrzyć.
Czyli teraz jeśli przyjmę zwróconą paczkę i stwierdzę że nie uznaje reklamacji to co zrobić ?
Poinformować o tym kupującego.