Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
nie mogę się zalogować do aplikacji Allegro lokalnie na telefonie. Wpisuje maila/login i hasło, kółeczko się kręci i nic… na tablecie/komputerze nie ma problemów. Na pewno wpisuje poprawne hasło (celowo wpisując złe dostaje powiadomienie ze login/hasło jest złe, przy wpisywaniu poprawnych danych nic się nie dzieje). Odinstalowywałem aplikację i nic to nie dało.
prosze o pomoc 😉
pozdrawiam
piotrek
Widzę problem z apką, Nowa instalacja?😁
@Gendion, załączysz tu zrzuty ekranu z kolejno wykonywanych czynności? Wskaż też, z jakiego systemu operacyjnego korzystasz oraz jaką masz wersję aplikacji. 🙂
Hej,
pewnie, ale z uwagi ze mogą się tam znaleźć potencjalnie wrażliwe dane wolałbym wysłać to tylko Tobie @mr_oma, jak to zrobić?
pozdrawiam
piotrek
@Gendion Możesz przesłać zrzuty na spolecznosc@allegro.pl.
@Gendion Dziękuję, dostaliśmy już Twoją wiadomość, więc przekazałam Twoje zgłoszenie do działu technicznego. Gdy dostanę szczegóły w Twojej sprawie, wrócę tutaj z informacjami.
Czy coś się udało naprawić?
pozdrawiam