Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Właśnie sprzedałem jakieś drobiazgi i mam je wysłać do odbiorcy, jednak nie widzę nigdzie pola gdzie mogę kliknąć i wydrukować etykietę. Klient wybrał odbiór osobisty z przedpłatą. Posiadam usługę smart i niewykorzystane darmowe wysyłki 7/7. Czy czegoś nie rozumiem, albo nie wiem ?
Pozdrawiam.
Michał.
@karez77 "Klient wybrał odbiór osobisty z przedpłatą."
Jeśli kupujący wybrał odbiór osobisty to niech przyjedzie odebrać osobiście.
Jeśli natomiast oczekuje wysyłki to poproś go o przysłanie opłaconej etykiety nadawczej lub przysłanie kuriera po odbiór.
Przy okazji - dobra rada - usuń odbiór osobisty z płatnością przy odbiorze.
Jeśli ktoś kliknie KUP TERAZ, wybierze płatność przy odbiorze i po odbiór się nie pojawi to będziesz musiał zapłacić od tego prowizję.
Ok. Dziękuję 👍