Allegro lokalnie, zwrot opłaty za sprzedaż

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Kupujący zakupił przedmiot z obowiązkiem zapłaty ( pobranie).
Następnie zmienił zdanie i zakupił przedmiot z przedpłatą.
Allegro pobrało prowizję od sprzedaży dwukrotnie.
Jak mogę wnioskować o zwrot jednej z pobranych prowizji?
Pozdrawiam
Marcin
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nijak. na Allegro Lokalnie nie ma prowizji. Jest opłata za obsługę transakcji.
Sołtys Allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@szkocja7 Napisz tutaj; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
W niektórych przypadkach zwracają opłaty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
niech w końcu zrobią to oficjalnie, będzie mniej problemów 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki! Napisałem dzisiaj, mam nadzieję, że rozpatrzą pozytywnie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@szkocja7 daj nam znać 🙂 sądzę, że w tym przypadku powinno udać Ci się odzyskać zwrot.
Dobrego dnia 🙂
Były Moderator

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Vryko jeśli jest opłata od transakcji to jakie są koszty? od czego zależą?
@xyz96 dzięki wielkie za linka!
@konto zamknięte wygląda na to, że nie będzie uregulowane 😕
@cloudcloud wyglądało to tak . . .
napisałem na przesłany przez @konto zamknięte link.
W odpowiedzi otrzymałem informacje:
"Na Allegro Lokalnie nie przewidujemy odstąpień od umowy, ponieważ prywatny Sprzedawca nie ma obowiązku przyjmować rezygnacji od Klienta. Jest to regulacja prawna.
Dlatego na Allegro Lokalnie nie ma zakładki do wnioskowania o zwrot prowizji.
Proszę o przesłanie nam zrzutu ekranu z wiadomością od Kupującego jako potwierdzenie wykonania błędnego zakupu.
Jest to dla nas niezbędne, aby indywidualnie rozpatrzyć Pana sprawę, gdyż na Allegro Lokalnie pobieramy bezzwrotną opłatę transakcyjną, ponieważ ze swojej strony gwarantujemy Panu, że ogłoszenie będzie widoczne zarówno na Allegro jak i na Allegro Lokalnie.
Dodam, iż opłata zostanie naliczona tylko wtedy, gdy Kupujący zapłaci z góry za zakup lub wypełni formularz dostawy w przypadku przesyłki za pobraniem.
Gdy wystawi Pan ogłoszenie darmowe opłata ta nie jest naliczana w ogóle."
Odpowiedziałem na adres z którego otrzymałem ww. wiadomość tj. "allegro.kontakt@allegro.pl" i po jakimś czasie otrzymałem zwrot, iż nie został dostarczony więc po raz kolejny napisałem pod link podesłany przez @xyz96 w tytule wpisując nr zgłoszenia, zrzut ekranu oraz osobę odpowiedzialną.
Czekałem niespełna dzień na odpowiedź:
"Sprawdziłem przesłany przez Pana zrzut ekranu na temat anulacji transakcji przez Kupującego i w ramach wyjątku zleciłem korektę xx,xx zł.
Zaznaczę, że ponownie nie będę mógł tego zrobić, ponieważ opłata za obsługę transakcji na Allegro Lokalnie jest bezzwrotna."
Podsumowując:
1.Udało mi się odzyskać zwrot niesłusznie pobranej prowizji.
2. Lokalnie sprzedajemy TYLKO z przedpłatą.
3. Jeśli klient zrezygnuje z zakupu nie odzyskam prowizji.
Pozdrawiam
Marcin
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@konto zamknięte oczywiście! wkradł się błąd 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@szkocja7 cieszę się, że wszystko skończyło się dobrze 🙂
Były Moderator