Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam towar na allegro lokalnie , klient po kilku dniach zwrócił produkt z powodu wady, mam naliczoną prowizję za sprzedaż , jak ją teraz unieważnić ?
Nigdzie nie widzę opcji zwrot towaru - zwrot prowizji.
Na Lokalnie nie ma formularza zwrotu prowizji. Trzeba poprosić o zwrot opłat tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Jeśli dobrze uzasadnisz prośbę, być może opłata zostanie cofnięta, ale musisz się liczyć z tym, że nie zostanie.
Napisałam prośbę pod ten link w piątek, dostałam mailowo formularz oceny jakości pomocy konsultanta, ale pomocy ani odpowiedzi żadnej nie dostałam.
Wczoraj postanowiłam napisać ponownie ale póki co odpowiedzi brak.
W sumie to fajny sposób na pozbycie się konkurencji lub robienie komuś kłopotów , szukasz czegoś drogiego i jak Ci coś nie odpowiada to kupujesz i już sprzedającemu się odechciewa handlowania w takiej formie.
W niedzielę sprzedałam kolejną rzecz , kupujący nie potwierdził zakupu ani nie zapłacił za towar , po wczorajszej telefonicznej rozmowie stwierdził że się rozmyślił.
Na AL jest opłata transakcyjna i jest ona ogólnie bezzwrotna ale bywa przy dobrym uzasadnieniu jest zwracana.
opłata transakcyjna to zwykle taka darowizna na potrzeby
Więc powinna być pobierana za wystawienie przedmiotu; a nie prowizja (czy opłata czy haracz) po zakończeniu.
Manipulacja słowami aby wszystko wyglądało "łądnie".
Według prawa w sklepie stacjonarnym jeśli zwrócisz towar , to sprzedawca nie zatrzymuje swojej prowizji.Allegro nie ma takiego prawa żeby zabrać klientowi prowizję.To są pieniądze klienta.