Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Krótkie pytanie do @InPost - dlaczego etykiety do przesyłek Allegro Paczkomaty InPost generowane spod allegro lokalnie nie mają zaznaczonego ubezpieczenia? To tylko brak oznaczenia, czy przesyłki te faktycznie są nieubezpieczone? Na allegro te same przesyłki w tej samej cenie mają zaznaczone ubezpieczenie.
Jest to identyczna sytuacja jaką wyłapałem kilka miesięcy temu w przypadku "szybkich nadań".
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere dałem do zwykłego paczkomatu tu poprawiony 🙂
Cena usługi „Allegro Paczkomaty24/7 InPost” zawiera ubezpieczenie każdej
przesyłki do kwoty 5000 złotych. Operator umożliwia ubezpieczenie Przesyłek na
wyższą kwotę zgodnie z Cennikiem stanowiącym Załącznik nr 1 do Regulaminu.
Potwierdzamy informacje przekazane przez @kostas11 - ubezpieczenie przesyłki do 5 000 zł nadawanej w usłudze Allegro Paczkomaty24/7 InPost jest wliczone w cenę.
W celu dokładnego zweryfikowania kwestii braku oznaczenia ubezpieczenia na etykiecie, prosimy o przesłanie nam etykiety z opisem sprawy na adres kontakt@inpost.pl
@InPost Może i jest, ale na etykiecie nie jest to zaznaczone.
Etykieta poszła pod wskazany adres mejlowy.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@InPost Właśnie odpisano mi na mejla i mam pytanie: czy możecie zdecydować się na jedną, spójną wersję? Dlaczego pytam? Bo uzyskałem odpowiedź o treści "Informuję, że etykieta została wygenerowana w usłudze Paczkomaty Standard. Jest to rodzaj usługi podstawowej, w przypadku której ubezpieczenie jest opcją dodatkową i płatną."🤣
W związku z powyższym mam kolejne pytanie: gdzie w allegro lokalnie można włączyć te "opcjonalne dodatkowo płatne ubezpieczenie" (bo podczas tworzenia etykiety nie widzę takiej możliwości)?
Widzę, że jest ten sam cyrk, co z "szybkimi nadaniami".
@_HolaOla_ Jakiś merytoryczny komentarz do sprawy?😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Bałagan bo obowiązuje tu ten sam regulamin co na zwykłym allegro i jest to ta sama usługa
https://assets.allegrostatic.com/popart-attachments/att-722d83f2-fd58-45a3-8ccd-9e83cdd740bf
Gdzie odnosi się do regulaminu
Gdzie w standardzie masz ubezpieczenie do 5000 zł tyle że nie jest to zaznaczone na etykiecie 🙂
Moim zdaniem tak czy tak dopowiada przewoźnik tu masz regulamin paczkomatów normalnych 🙂
§ 14
1. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi Paczkomaty
24/7 przysługuje odszkodowanie:
a) za utratę, ubytek lub uszkodzenie Przesyłki niebędącej przesyłką z
korespondencją - w wysokości nie wyższej niż zwykła wartość
utraconych lub uszkodzonych rzeczy;
b) za utratę, ubytek lub uszkodzenie Przesyłki z zadeklarowaną wartością
- w wysokości żądanej, nie wyższej jednak niż zadeklarowana wartość
Przesyłki;
c) za utratę Przesyłki z korespondencją - w wysokości dziesięciokrotności
opłaty za usługę nie niżej jednak niż pięćdziesięciokrotność opłaty za
traktowanie przesyłki listowej jako poleconej, określonej w cenniku
usług powszechnych;
d) za utratę Przesyłki ubezpieczonej - w wysokości nie wyższej niż
wynikająca z tabeli suma ubezpieczenia dla danej Przesyłki, ustalonej
zgodnie z postanowieniami § 28.
2. W przypadku nadawania rzeczy i jakichkolwiek materiałów o wartości
przekraczającej kwotę 200 (dwustu) złotych, lub których utrata czy
uszkodzenie mogłoby powodować powstanie roszczenia
przewyższającego tę kwotę, Operator zaleca wykupienie ubezpieczenia
Przesyłki, wskazanego w § 28 niniejszego Regulaminu. Powyższe nie
wyłącza ani nie ogranicza odpowiedzialności Operatora za utratę lub
uszkodzenie Przesyłki.
@Knowhere Podasz nam numer zgłoszenia albo inne namiary, które pozwolą nam namierzyć odpowiedź, którą cytujesz powyżej?
@_HolaOla_ Zgodnie z tym co napisano tutaj, pytanie wysłałem na podanego mejla i tak też otrzymałem odpowiedź (mam podać nr zgłoszenia przypisany przez InPost?). Niestety, po wyjaśnieniu, konsultant (mimo odczytania mejla) już nie raczył mi odpisać - podobnie jak tutaj zapadła cisza ze strony @InPost
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Tak, podaj nam proszę numer tego zgłoszenia.
@_HolaOla_ #570739
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@_HolaOla_ I jak tam sprawy się mają?🤔
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere niestety nie mamy jeszcze odpowiedzi. Inpost weryfikuje Twoje zgłoszenie, więc pozostaje nam cierpliwie poczekać.
@_HolaOla_ I jak tam, odpowiedź już się pojawiła?😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Niestety nie, nie mam nowych wieści, ale zapytam już o Twoją sprawę ponownie.
@_HolaOla_ Nie musisz pytać, sprawdzałem tylko czy ktoś z inpostu kwapi się do wyjaśnienia (jak widać nie) - odpowiem za Ciebie😛
Dosłownie w następnym tygodniu po założeniu tego wątku, ubezpieczenie cichaczem pojawiło się na etykietach generowanych spod lokalnie. Niestety inpost zamilkł zarówno tutaj, jak i na moim mejlu.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Cześć @Knowhere
Przepraszam, że odkopuję stary temat, ale sytuacja wcale się nie zmieniła i nadal nie ma zaznaczonej opcji ubezpieczenia na etykietach generowanych spod Allegro Lokalnie.
Wczoraj wygenerowałem taką etykietę i jakie było moje zdziwienie, że nie ma zaznaczonej opcji ubezpieczenia.
Czy ktoś z Allegro lub @InPost mógłby wyjaśnić tą kwestię raz a porządnie?
@Op_Lukasz Zgodnie z wcześniejszymi informacjami od InPost - paczki nadawane w standardowej usłudze Allegro Paczkomaty 24/7 InPost mają ubezpieczenie do kwoty 5000 zł wliczone w cenę.