anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro PayU

werciapszeniczna
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Kiedy zostanie zweryfikowane PayU? Czekam ponad 3 dni robocze. Wiadomości brak. 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @werciapszeniczna. Weryfikacja może potrwać od 3 do 5 dni roboczych. Jeśli konto nie zostanie zweryfikowane po tym terminie, to podeślij potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego poprzez formularz kontaktowy.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Andy3City
#9 Pomysłodawca#

Podpinam się pod temat oczekiwania weryfikacji konta przez PayU. Czekam już ponad 2 dni, środki zablokowane. Dotąd nie było żadnego problemu, a przecież cały czas korzystałem z PayU od wielu lat... na allegro jestem 23 lata!

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Andy3City. Tak jak pisałam wyżej - weryfikacja może potrwać od 3 do 5 dni roboczych.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

werciapszeniczna
#8 Zapaleniec#

Cześć, 

Nadal mam problem z wypłatą środków PayU mimo informacji o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku. 

Co jeszcze mam w takiej sytuacji zrobić? 

@MiMary 

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@werciapszeniczna jaki komunikat widzisz po przejściu do zakładki Środki i historia operacji?

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

werciapszeniczna
#8 Zapaleniec#

@RaBarbar_ka 

"Wypłaty PayU nieaktywne."

PayU zostało zweryfikowane pozytywnie. Przelew wykonany. Zwrot z PayU mam. Email o rozpatrzeniu także. 

oznacz moderatorów

werciapszeniczna
#8 Zapaleniec#

IMG_20241229_154813.jpg

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@werciapszeniczna zweryfikuję sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

werciapszeniczna
#8 Zapaleniec#

Okej , @RaBarbar_ka czekam 

oznacz moderatorów

werciapszeniczna
#8 Zapaleniec#

Czy coś już wiadomo @RaBarbar_ka ?

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@werciapszeniczna otrzymałam informację, że nasza konsultantka skontaktuje się z Tobą drogą mailową w celu wyjaśnienia sprawy - numer zgłoszenia 48366104. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów