Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Już po raz trzeci mam ten sam problem. Kupujący umawia się na odbiór osobisty, opłaca towar przy odbiorze, a ja miesiąc po sprzedaży dostaję e-mail z Allegro: "Transakcja anulowana. kupujacy nie zapłacił za towar. Możesz wystąpić o zwrot prowizji do Allegro" i instrukcja, jak to zrobić. Żeby było weselej, w dwóch przypadkach mam pozytywne komentarze od Kupujacych. W końcu się zdenerwuję i rzeczywiście o zwrot prowizji wystapię :). Proszę oszczędzić komentarzy typu "ignoruj", bo jest to oczywisty błąd systemu Allegro.
@archimed Domyślam się, że kupujący umawiają się na odbiór osobisty, ale nie wybierają go w opcjach dostawy. Udostępniasz tę opcję w ofertach?
Ta opcja "Odbiór osobisty" występuje w moim cenniku dostawy z opłatą "0 zŁ", nie znalazłem żadnego innego miejsca, gdzie taki odbiór mógłbym udostępnić, w ogłoszeniu odbiór osobisty wystepuje w opcjach dostawy. ponadto to od niedawna, pół roku temu tego problemu nie było.
@archimed Kluczowe jest to czy kupujący, którzy decydują się na odbiór osobisty, zaznaczają tę opcję w formularzu. Jeśli tego nie robią, a jedynie umawiają się z Tobą, w systemie nie jest to odnotowane. Dlatego otrzymujesz informację o anulowaniu nieopłaconych transakcji.
Trudno, nie bedę sobie zawracał głowy przypominaniem Kupujacemu o wyborze opcji, tak jak nie proszę o wystawienie komentarza. Przeważnie są to osoby o wieloletnim stażu. Trudno, e-maile i wiadomości Allegro bedę wyrzucał i kasował bez czytania. Koniec tematu.