anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

allegro usuwa oferty

iiitabak
#9 Pomysłodawca#

allegro usuwa Moje reklamy. nie usuwa reklam, które są takie same jak moje ogłoszenie. Myślę, że na allegro jest zespół, który zajmuje się sprzedawcami. dlaczego usuwane są tylko moje reklamy? Pozostałe reklamy są takie same jak moje reklamy.

oznacz moderatorów
77 ODPOWIEDZI 77

pinsplash
#21 Demiurg#

@Game_Supplement Is selling Robux legal?🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Game_Supplement
#9 Pomysłodawca#

@pinsplash  says that offers are verified. So seems it is . And many more sellers with huge or small amount addvertisements there keep selling it. They are even verifying it as u see on "Mod nat_not"

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Game_Supplement No, you missed the point. I asked if the owner of the game is allowing to sell them outside the game.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Game_Supplement
#9 Pomysłodawca#

We dont sell the game outside there. We directly buy from offical roblox cheaper like the others does. nothing illegal there.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Game_Supplement Well, I'm not the one to decide, but something is fishy here

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

iiitabak
#9 Pomysłodawca#

anyone can buy it, sell it. legal  

oznacz moderatorów

iiitabak
#9 Pomysłodawca#

this is not legal :)))))))))

"Wszelkiego rodzaju kody, hasła, tokeny, klucze lub konta (dalej zwane łącznie "Kodami"), które umożliwiają dostęp oraz skorzystanie z usług pozwalających na oglądanie oraz słuchanie na życzenie treści multimedialnych za pośrednictwem internetu, w szczególności w postaci muzyki podcastów i filmów np. Netflix, HBO Go, Cda Premium, VOD.pl, Player.pl, Spotify, Tidal za wyjątkiem Kodów, które oferowane są przez podmioty prowadzące oficjalną, autoryzowaną działalność w zakresie ich odsprzedaży, działające w ramach indywidualnych umów zawartych z

example:

https://allegro.pl/oferta/netflix-karta-60-pln-kod-prepaid-doladowanie-8522508748

https://allegrolokalnie.pl/oferta/1min-ne-tf-li-x-pre-mium-30d-kon-to-2ythttps://allegrolokalnie.pl/...

https://allegrolokalnie.pl/oferta/netflix-konto-polskie-30-dni-premium-wys-w-minute-wpl-oxq

tysiące ofert

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@iiitabak @Game_Supplement If its legal, so I assume you both have no issue to quote here the allowance to buy/sell given by the company which is the owner of Roblox 🙂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

iiitabak
#9 Pomysłodawca#

I can give Allegro my bills. everything is legal.

the real me sells cheaply, the other sellers can't sell and they complain.

allegro didn't even investigate.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@iiitabak Ok, we can do the ping-pong forever. I'm not the one to judge. BUT I asked you few times to give the link or any confirmation from the Reblox owner that people can do this - and you ( both ) skipped that request 🤔. For me EOT

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

@iiitabak no i? ja również zgłaszam pełno ofert i pojawiają się kolejne, czy to znaczy że jestem dyskryminowany? czy może po prostu ludzie je wystawiają a moderatorzy nie nadążają je usuwać?

Poza tym w pierwszym linku podałeś ofertę zgodną z punktem regulaminu który podałeś bo to dystrybutor który ma umowę z Allegro

oznacz moderatorów

iiitabak
#9 Pomysłodawca#

dawal50 

I'm telling you.

example: 

seller a       1 product robux    10zl             

seller b       1 product robux    20zl

sellers sell the same thing. allegro says illegal for seller a, legal for seller says b 

the offers are the same.

question : why

answer : There's no answer

if this offer is not legal, other offers are also illegal ok. I asked allegro to delete thousands of other offers. does not delete

result : allegro gets commissions and makes money from thousands of illegal offers. why doesn't he delete it? I I'm reporting. but it doesn't delete the offer

according to allegro, only my offer is illegal 🙂

I want justice. for everyone

allegro applies a separate rule to me

that's the problem

ok

thx.

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

@iiitabak błąd, allegro nie powiedziało że B jest legalny, to jest tylko twoje przypuszczenie

Możesz jedynie stwierdzić że nie usunęło mu oferty, ale nie wiesz czy nie dostał ostrzeżenia.

Ja też zgłaszałem wiele ofert i z niezrozumiałych mi powodów oferty nie były często usuwane, były pomijane, czasami trzeba było kilka razy zgłosić by ją usunęli, czy to oznacza że mnie dyskryminują? a ty myślisz że jesteś wyjątkowy, ja też chcę być wyjątkowy jak ty, i też chce by usuwali oferty które wskażę, a oni wystawiają oferty ponownie i znów je muszę zgłaszać! tysiące kont steam nadal są widoczne mimo że je zgłaszam, dlaczego mnie dyskryminują? dlaczego twoja dyskryminacja jest ważniejsza niż moja?

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

@iiitabak sam nie chcesz zrozumieć, że ja też jestem dyskryminowany

przecież wiele z tych ofert jest usuniętych, kilka postów wyżej też zgłosiłeś linki i też zostały usunięte (oprócz linku oficjalnego dystrybutora). Coś nie zgadza się wasza narracja 🤣

oznacz moderatorów

iiitabak
#9 Pomysłodawca#

dawal50

if allegro unfair to you, you can write.

I write my problems, everyone who has no authority writes answers.

you don't know the processes. there is no concept of a Roblox distributor. robux is a product that anyone can buy and sell. in-game and out-of-Game Robux sales are not prohibited. that's not the point. you're changing the subject.

I made it simple for you.

but you don't understand

repeat :

example: 

seller a       1 product robux    10zl             

seller b       1 product robux    20zl

sellers sell the same thing. allegro says illegal for seller a, legal for seller says b 

the offers are the same.

question : why

answer : There's no answer

if this offer is not legal, other offers are also illegal ok. I asked allegro to delete thousands of other offers. does not delete

result : allegro gets commissions and makes money from thousands of illegal offers. why doesn't he delete it? I I'm reporting. but it doesn't delete the offer

I want justice. for everyone

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

@iiitabak ale twoja narracja się nie zgadza, bo wiele z linków które podałeś tutaj jest usuniętych. Czemu piszesz że nie zostały usunięte skoro zostały?

Nie musisz się powtarzać, allegro nie powiedziało że b jest legalne, to jest twoje przypuszczenie

"I asked allegro to delete thousands of other offers. does not delete"
Pewnie nawet nie wiesz, że trzeba zgłaszać każdą ofertę osobno żeby w ogóle chciało się im sprawdzić, a piszesz że zgłosiłeś tysiące. Ciekawe jak zgłosiłeś te tysiące? siedziałeś tydzień i klikałeś? Udowodnij że to zrobiłeś a nie tylko biadolisz na forum

Ja też zgłaszałem i też często nie były kasowane, jest tysiące ofert niezgodnych z regulaminem aktualnie na allegro, które mi się nie podobają, czy to oznacza że jestem dyskryminowany? Pewnie także nie wiesz że te tysiące ofert jest usuwane ręcznie 

Jeżeli oferty wasze i waszej konkurencji są niezgodne z regulaminem to prędzej czy później zostaną usunięte (tak jak te linki które wkleiłeś zostały w większości usunięte). Kwestia dyskryminacji to tylko wasz wymysł.

Wszyscy jesteśmy dyskryminowani, nie jesteście wyjątkowi w tym względzie

oznacz moderatorów

Game_Supplement
#9 Pomysłodawca#

@pinsplash  Fishy thing is allegro's unfair actions. First it is legal . Second this is still not a topic of the conversation. It's about allegro's unfair and illegal actions. It's weird you come here and trying to change the topic and calling it fishy. 🙂

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

@Game_Supplement śmieszne to są wasze bajeczki o dyskryminacji rasowej

Zgłosiłem pełno ofert i często nie były kasowane. Dlaczego? Czyżby moderatorzy dyskryminowali mnie pod jakimś względem? Często nie usuwali ofert i jakoś nie wymyślałem z tego powodu takich żałosnych wybiegów na rasę, pochodzenie, LGBT itd, tylko po to, by zwiększyć presję na moderatorów i siać propagandę na forum

Czemu do tej pory nie napisaliście loginu tej osoby która rzekomo pisała że będziecie mieć usuwane oferty? Czyżby bajeczka wymyślona na potrzeby propagandy?

A jeszcze śmieszniej będzie, jak przez waszą propagandę usuną wszystkie oferty i wtedy ani konkurencja nie zarobi ani wy, utniecie gałąź na której siedzicie 🤣

oznacz moderatorów

Game_Supplement
#9 Pomysłodawca#

1- answer for @pinsplash :

iiitabak told you he can provide the charge bills of legal purchases into account. We are using roblox gift cards inside the accounts. We do it by ourselves for taking video and making proof it is legal. If we give it directly to customers, some customers made complain about it and said code not working so we had no proof to prove it.  Me also can make proof if allegro was asking. 

Anorther thing you still try to change topic since we both giving you the truth with proofs . Not talking random like you. 

Show me the law let you breathe , if not you cannot ?

Show me a proof that Roblox says using Gift Card is illegal.

Also show me how other sellers with %100 smilar offers does it and why allegro even telling they verify that on that adds. I'm waiting to hear this from you.

2- answer for @dawal50  :

Racism is obvious since you can see not_nat still giving us polish replies since here we have english option in this page like she/he does. not_nat still telling us in polish. This is not only proof . As i said i can prove that i get many threats because i am not polish plus a guy threating me and telling he has a friend working in allegro and they are cancelling my adds and if i keep selling they will cancel it again until my account get suspend. So are you meaning this is usual thing in allegro ? "Allegro is an area getting hidden earnings from some sellers secretly" , That's what you mean ? 

oznacz moderatorów