anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulacja prowizji

Client:38657901
#8 Zapaleniec#

Witam poprosiłbym o anulacje prowizji, poniewaz kupujacy zakupił przedmiot z platnosc odbiorem a mnie nie bedzie tego dnia poniewaz wylatuje, a on mialbyc tu przyjazdem  tego dnia i juz potem go nie bedzie,  chce zmienic na inna platnosc. z wysylka. 

Moje konto: 

Sprzedaje Teresa (Client:38657901)

Oferta: 36b18a17-fce2-4f7e-af22-cdffbbcad49d

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:38657901 weryfikuję tę sprawę i wrócę z do Ciebie z odpowiedzią. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:38657901 otrzymałam informację, że najlepiej jak skontaktujesz się z nami przez formularz

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:38657901
#8 Zapaleniec#

Tylko napisałem odrazu , przy oddawaniu tego tematu i narazie nikt nie odpowiedział , a nie zapłacę  tej prowizji bo nawet nie sprzedałem produktu a on chce kupić przez wysyłkę te paczkę więc naliczycie podwójnie prowizje 

Wtedy zgłaszam sprawę do uoiku za te przemiłe zagrania. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

sprzedałeś 2 razy to masz podwójną prowizję .

oznacz moderatorów

Client:38657901
#8 Zapaleniec#

Nauczy się czytać ze zrozumieniem , nie sprzedałem  tego przedmiotu  gostek 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:38657901 gostek ..... przed wystawieniem oferty tu czy winnym miejscu należy zapoznać się z regulaminem oraz zasadami , jak to opanujesz do perfekcji i nie naruszysz w/w to wówczas będziesz miał prawo napisać pogróżki o UKOiK , jak na razie możesz mieć pretensje do samego siebie i grzecznie czekać na wyjaśnienie .

oznacz moderatorów

Client:38657901
#8 Zapaleniec#

Rozumiesz że klient miał na następny dzień przyjechać bo miał wyjazd służbowy akurat w tym dniu co ja wylatywalem z Polski i dlatego nie mógł odebrsc, czy nie jesteś w stanie tego pojąć ? Poza tym jak chcesz udowodnić że ja to sprzedałem a on to kupił  i odebral, idź zjedz śniadanie zajmij się czymś pożytecznym 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:38657901 Ty jesteś sprzedawcą , Ty ubiegasz się o anulowanie naliczonych opłat i w Twoim interesie leży udowodnienie ,że do transakcji nie doszło . Mnie to ani grzeje , ani ziębi  ,allegro naliczyło Ci opłaty zgodnie z obowiązującymi zasadami , które zaakceptowałeś wystawiając ofertę .

oznacz moderatorów

Client:38657901
#8 Zapaleniec#

Toć ja nie mam problemu ze nałożyło mi prowizje bo to jest normalne, tylko we wtorek złożyłem formularz i dopiero jak tutaj napisalem w tej sprawie to mi anulowali.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:38657901 Podstawowa sprawa jest taka, że na lokalnie nie ma 'prowizji' tylko jest 'opłata transakcyjna' i co do zasady jest ona bezzwrotna.

W przypadku jeśli wystawisz ofertę z odbiorem osobistym i płatnością przy odbiorze a kupujący się nie pojawi ani nie odezwie to niestety ale będziesz musiał za to zapłacić.

Dlatego też - na przyszłość - nie udostępniaj odbioru osobistego z płatnością przy odbiorze oraz nie udostępniaj wysyłek za pobraniem.
Bo jak Cię kupujący oleje - o co wcale nie trudno - to zostaniesz z kosztami do opłacenia.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:38657901 widzę, że napisałeś już do nas przez formularz. Ponagliłam Twoją sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów