Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Jako sprzedajaca chciałabym anulować zamówienie. Jak mogę to zrobić?
Regulaminowo jesteś zobowiązana je zrealizować aby uniknąć kłopotów dogadaj się z kupującym ,wytłumacz zaistniałą sytuację ,zwróć mu wpłatę ,może nie będzie dochodził swoich roszczeń.
zamówienia > akcje > zwróć wpłatę > powód zwrotu i potwierdź
@Majra122 Dzień dobry. Musisz porozumieć się z kupującym wziąć od niego numer konta i oddać mu wpłatę zwykłym przelewem, na Lokalnie inaczej nie oddasz.
O anulowania prowizji możesz poprosić przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz potwierdzenie zwrotu wpłaty.