Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry Proszę o anulowanie niewykorzystanej etykiety - która została opłacona, a niewykorzystana W pierwszej wersji przesyłka miała być nadana w paczkomacie - etykieta została wygenerowana ale z powodów osobistych przesyłka nie została nadana w określonym czasie i etykieta przestała być ważna Przesyłka została nadana na poczcie i trafiła do odbiorcy na adres domowy Nr przesyłki podany w zgłoszeniu: 660166259234470118150545
Pozdrawiam serdecznie
Wiktor
Ja też proszę o anulowanie niewykorzystanej etykiety, która niepotrzebnie została zdublowana.
Już została zgłoszona do InPost i pieniądze 8,99 zwrócono mi, ale nadal jest widoczna na Allegro jako "PRZYGOTOWANA PRZEZ NADAWCĘ":
InPost 626060839203982122466560
Ja nie otrzymałem zwrotu za opłaconą etykietę otrzymałem następującą wiadomość:
Etykieta zgłoszona do anulowania została wygenerowana poprzez platformę pośredniczącą w nadawaniu przesyłek.
W tym przypadku nie możemy dokonać zwrotu opłaty za nienadaną etykietę.
Bardzo prosimy o kontakt z właścicielem platformy.
Ale wysyłasz przez Allegro?
Tak
To oczywiste że piszesz do nich o zwrot.😁
Zgłaszałeś to w InPost i ci nie oddali kasy?
Nie Wysłali mi taką wiadomość:
Etykieta zgłoszona do anulowania została wygenerowana poprzez platformę pośredniczącą w nadawaniu przesyłek.
W tym przypadku nie możemy dokonać zwrotu opłaty za nienadaną etykietę.
Bardzo prosimy o kontakt z właścicielem platformy.
Jeżeli chcesz reklamować. w przypadku przesyłek rozliczanych z Allegro musisz mieć upoważnienie.
Bardzo dziękuję za pomoc Faktycznie spróbuję się jutro z nimi skontaktować telefonicznie
@Wiktor-W30 a to nie jest tak , że allegro pobiera opłatę za wysyłkę (etykietę) dopiero po umieszczeniu paczki w paczkomacie o ile to było poprzez WzA
@Wiktor-W30, na Allegro Lokalnie opłatę za etykietę naliczamy dopiero w momencie umieszczenia paczki w paczkomacie - nie wcześniej. Jesteś pewien, że została Ci naliczona opłata?
Dziękuję za informację Muszę to jeszcze sprawdzić
Etykieta nie zostanie naliczona do póki nie zostanie wykorzystana czyli umieszczona w paczkomacie dlatego nie ma zwrotu bo nie została naliczona tak wytłumaczono mi taką sytuację w InPost i w moim przypadku tak było po 30 dniach etykieta traci ważność o po sprawie