Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Piszę tutaj ponieważ dwukrotnie wysłana poprzez formularz kontaktowy wiadomość z opisem sytuacji pozostała całkowicie bez odpowiedzi i mam zamiar udać sie do rzecznika praw konsumenta.
Na sprzedawanym przedmiocie miałam zaznaczone dwie formy dostawy:
Przesyłka kurierska - przedpłata 40,00 zł
Odbiór osobisty - płatność przy odbiorze 0,00 zł
W żadnym wypadku nie była zaznaczona była opcja ZA POBRANIEM!
Osoba z Torunia kupiła przedmiot z odbiorem osobistym z dolnego śląska, co oczywiście nie było możliwe. Opcje odbiór osobisty - płatność przy odbiorze kupujący potraktował w formie wysyłki za pobraniem i zrezygnował z zakupu.
Allegro lokalnie oczywiście naliczyło opłatę za transakcje do której nie doszło. Nie zapłacę ponieważ nie ma w tym mojej winy. Moje konto jest zablokowane, listownie otrzymuję od Allegro wiadomości, które wymuszają wpłatę, a dzisiaj przyszła wiadomość sms od Altus RMS.
Kopia wiadomości od kupującego:
Kupujący: Witam Kupiłabym to lustro Max za 460?
14 Cze. 2020, 07:22
Moja odpowiedź: Witam minimum 500 z dostawa.
23 Cze. 2020, 14:00
Kupujący rozpoczął zakup 1 szt. przedmiotu. Sprawdź status sprzedaży w sekcji Zamówienia od kupujących.
25 Cze. 2020, 10:52
Kupujący: Akceptuje cenę 500zl za pobraniem z wysyłka na adres
Maria W.
Ul. ......
87-100 Torun
Tel. ........
25 Cze. 2020, 10:55
Witam ponownie chciałabym odstąpić od umowy zakupu tego lustra.
Moja decyzja była nieprzemyślana.
Allegro powinno pokazać ludzką twarz i anulować Ci tę opłatę.
Allegro powinno przynajmniej zareagować i coś odpisać a to to wygląda na olewatorstwo.@HolaOla prosimy o wyjaśnienie. Nie udostępniaj na AL odbioru osobistego, tak jest oplata transakcyjna, bezzwrotna.
@simplymodern Po prostu na AL nie udostępniaj odbioru osobistego i wysyłki za pobraniem, bo z automatu masz naliczaną prowizję.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄