Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
19 maja został kupiony u mnie jeden przedmiot (gra komputerowa), jednak przed wysyłką zauważyłem, że produkt jest w złym stanie i nie nadaje się do sprzedaży. Próbowałem kilkukrotnie się skontaktować z kupującym, jednak do tej pory nie dostałem od niego żadnej odpowiedzi. Nie chcę wysyłać zamówienia przed uzyskaniem odpowiedzi od kupującego, więc na razie ani nie wygenerowałem etykiety, ani nie wypłaciłem środków z konta Allegro.
Czy mogę prosić o pomoc z zamknięciem tego zamówienia lub ewentualnie o poradę, co mogę zrobić w tej sytuacji?
@kicpereniek na Lokalnie zwrot środków tylko zwykłym przelewem , czekaj na odpowiedź klient , spróbuj może zadzwonić .
@kicpereniek Wypłacić możesz i tak żeby zwrócić kupującemu środki to po kontakcie z nim musisz wziąć nr konta i oddać bezpośrednio.