Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry , niezarejestrowany użytkownik zakupił ode mnie przedmioty i nie raczy zapłacić , blokuje mi towar co mogę poczynić ? od tygodnia czekam na wpłatę .
Jeśli w opisie oferty nie umieściłeś informacji jak długo czekasz na wpłatę musisz się wstrzymać ,aż transakcja zostanie anulowana automatycznie o czym zostaniesz poinformowany mailem
@zibitlen Cześć. Rozumiem, że chodzi o sprzedaż z 16 września? Tydzień jeszcze nie minął w tym przypadku. Nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 5 dniach (czyli dzisiaj po o 22).
Poza tym ten użytkownik jest zarejestrowany, a jego konto zostało aktywowane. Zawsze opłaca swoje zakupy, dlatego spróbuj do niego napisać, być może ma jakieś problemy z płatnością.
Ooo dzięki za szybką odpowiedz , zmyliła mine nazwa klient...... , napisałem już do niego co z wpłatą lecz zero odzewu , sam w sumie pisał po zakupie dopytując o wysyłkę . Dziękuje za szybką odpowiedź