anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zakupu

Client:44711987
#7 Wielbiciel#
  • Klient zakupił u mnie na Allegro  przedmiot i nie doczytał ogłoszenie o odbiorze osobistym. Koszt przesyłki jest dla niego za drogi. Zasugerowałam anulowanie zakupu ale klient twierdzi że nie potrafi tego zrobić.  Czy ja z pozycji sprzedającego mogę pierwsza anulować transakcję i nie ponosić kosztów prowizji od sprzedaży? 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

To było na Allegro Lokalnie? Tam nie da się anulować zakupu. O zwrot naliczonej opłaty poproś tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dodaj jakiś dowód na rezygnację kupującego.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Client:44711987 ty nie możesz anulować w systemie, tylko klient. Nie umie lub nie chce..

oznacz moderatorów