Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
aplikacja mobilna Allegro Lokalnie jest zainstalowana na dwóch telefonach (Android) i na dwóch jest ten sam problem z brakiem możliwości dodania zdjęć - można wypełnić całe ogłoszenie, ale bez zdjęcia. Tym samym dodanie ogłoszenia w Allegro Lokalnie jest niemożliwe. Dlaczego?
@mwhelena Czy pojawia Ci się jakiś komunikat podczas próby dodania zdjęć? Jeśli tak, dodaj proszę zrzut ekranu z widocznym komunikatem.
Nie pojawia się żaden komunikat. Absolutnie nic. Pojawia się możliwość wyboru zdjęcia z istniejącej galerii lub możliwość wykonania fotografii bezpośrednio aparatem telefonu i na tym się kończy - z wybranym zdjęciem z galerii NIC już nie mogę zrobić - nie "dodaje się". Przechodzę dalej i otrzymuję oczywisty komunikat, że do oferty muszę dodać minimum jedno zdjęcie i alternatywa: czy chcę zacząć edycję nowego ogłoszenia czy kontynuować to, które zakończyło się fiaskiem.
Szanowna pani "Moderatorko" dzisiaj także pojawił mi się taki problem, chcąc wstawić zdjęcie uruchamia się Zdjęcia (z telefonu) a nie zdjęcia Google
@lasvegaspolska w aplikacji Allegro Lokalnie przy dodawaniu zdjęć możesz albo zrobić zdjęcie, albo wybrać zdjęcie z galerii Twojego telefonu. Sprawdziłam to i są tam widoczne zdjęcia Google. Jeśli ich u Ciebie nie widać, to spróbuj proszę zaktualizować aplikację.
Należy mieć na uwadze ze aplikacja to przede wszystkim zakupowa.
A skąd "przede wszystkim" taka uwaga? Aplikacja AL umożliwia zakupy ORAZ sprzedaż (do której Allegro intensywnie zachęca). Nawet jeśli tak jest, to "przede wszystkim" nie uzasadnia istniejących usterek (?) w działaniu funkcjonalności sprzedaży via AL.
@mwhelena LEW miał zapewne na myśli aplikację Allegro - ta faktycznie jest wyłącznie zakupowa. Apka Allegro Lokalnie służy również do wystawiania ogłoszeń. 😉
Upewnij się proszę, czy masz aktualną wersję oprogramowania oraz uaktualnioną aplikację. Jeśli te rzeczy się zgadzają, nagraj proszę filmik ukazujący problem i wyślij go na adres spolecznosc@allegro.pl - w wiadomości dodaj również link do bieżącego wątku.
"Upewnij się proszę, czy masz aktualną wersję oprogramowania"
?
Aktualną, czyli... jaką? Mam jeszcze raz, po 24h, ściągnąć AL z Google Play? Jeśli tak, to w jakim celu?
"Jeśli te rzeczy się zgadzają"
Te rzeczy... czyli co konkretnie?
"nagraj proszę filmik ukazujący problem i wyślij go na adres"
A przepraszam... po co? I co to jest "filmik pokazujący problem"? Naprawdę mam "na filmiku" pokazać coś, co zostało wyczerpująco opisane w kilku zdaniach choć problem można przedstawić w zdaniu jednym:
"W AL nie działa dodawanie zdjęć a tym samym niemożliwa jest publikacja ogłoszeń. Kropka."
@mwhelena tak, sprawdź proszę czy korzystasz z aktualnej wersji aplikacji, aktualna wersja to 2.1.72, dla Androidów 7.0 i nowszych, co prawda ostatnia aktualizacja była 14.11.2023, więc jeśli pobrałeś apkę wczoraj, to raczej masz najnowszą wersję, ale zawsze można sprawdzić.
Jeśli chodzi o nagranie filmiku, to musimy je otrzymać, aby zgłosić ten problem do działu technicznego. Ja nie byłam w stanie odtworzyć tego błędu, mogę dodać zdjęcia w aplikacji, Twoje zgłoszenie jest jedyne, więc to Ty masz możliwość nagrania filmiku, na którym problem będzie widoczny.
"Jeśli chodzi o nagranie filmiku, to musimy je otrzymać, aby zgłosić ten problem do działu technicznego."
Szanowna pani. Nie musicie, bo wszystko wyjaśniono. To kontynuacja usiłowań zbycia mnie a nie "musimy". Otóż aby zgłosić programistom problem, wystarczy wkleić moją informację. Jest wyczerpująca. Ale przymusu wklajania nie ma...
Inżynier/technik, a tym bardziej Informatyk, to nie byle - za przeproszeniem - fujara, która potrzebuje obrazu, aby zrozumieć i prześledzić problem. To są ludzie, którzy używają mózgów i wyobraźni. I to intensywnie. Zawsze można użyć testowego telefonu, aby problem odtworzyć/zweryfikować.
" Twoje zgłoszenie jest jedyne,..."
Nie jedyne, bo widzę drugi problem obok, w drugim telefonie...
"więc to Ty masz możliwość nagrania filmiku, na którym problem będzie widoczny. "
Ale film nic nie zmieni a nadal mamy możliwość korzystania z tekstu i mózg.
Oczywiście przymusu rozwiązania czy zdiagnozowania usterki przecież nie ma. Ja tylko ją zgłaszam i tracę czas na kolejne wyjaśnienia. Z dobrej woli. Tymczasem kolejna wiadomość dowodzi, trafiam na "forum" społeczności technicznych ignorantów od przekazywania "filmików".
Dopóki działa konkurencja na "Oooo", to dla mnie AL może dalej nie działać. Naprawdę...
"mogę dodać zdjęcia w aplikacji"
A ja nie mogę. CO FILM TUTAJ NOWEGO WNIESIE...? 🙂 Tak się zastanawiam... Że "będzie widać", że po "odhaczeniu" wybranej fotografii... nic dalej nie widać? Że to, że widać iż nic dalej nie widać pozwoli to łatwiej zrozumieć? Naprawdę? No cyrk jakiś 🙂
Jak kogoś to jeszcze tam interesuje, to dodam konkret, że chodzi o telefon Huawei Y7 2018 na płycie ATU-L21
@mwhelena wysłałam zgłoszenie, zobaczymy, co Dział technologiczny odpisze, mam nadzieję, że uda im się wymyślić rozwiązanie w ciemno.
Nie "w ciemno", bo "filmik" NIC nie wniesie...
Wszystko, absolutnie wszystko, zostało opisane i powiedziane.
@mwhelena podeślij proszę zdjęcia, które chcesz wstawić na adres spolecznosc@allegro.pl w treści wiadomości podaj proszę link do tego wątku.
Być może zdjęcia, które próbujesz wstawić są za duże i to powoduje problem.
"podeślij proszę zdjęcia, które chcesz wstawić" ... "Być może zdjęcia, które próbujesz wstawić są za duże"
A jakiej wielkości wystawiane zdjęcia mają być? Z AL (po odhaczeniu zdjęcia) nie otrzymuję żadnego komunikatu, że cokolwiek jest "za duże". Nie pojawia się żaden klawisz typu "dodaj" czy inny poza widokiem wybranego (tj. odhaczonego "ptaszkiem" zdjęcia).