anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędna forma dostawy wystawionego przedmiotu

MAMY ROZWIĄZANIE!
hadle
#9 Pomysłodawca#

Wystawiłem towar,nie mam doświadczenia i dodałem odbiór osobisty . Jednak nie zauważyłem że trzeba odznaczyć jeszcze inne rzeczy aby pozostał tylko odbiór osobisty .

zanim się zorientowałem dwie osoby twierdzą że kupiły .

otrzymalem jakiś kod QR ale nie zaczytywałem go , bo nie wiedziałem czy to robić .

towar mam jedną sztukę a twierdzą dwie już osoby ze kupiły .

pieniedzy nie otrzymałem i nie wyślę w paczce bo duży towar .

co i jak zrobić ? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
Client:44052296
#21 Demiurg#

@hadle to najprawdopodobniej próba wyłudzenia danych. W nic nie klikaj i nie poddawaj danych. Sprzedane przedmioty powinny być albo w zakładce sprzedane jak nie ma to znaczy, że nie sprzedałeś.

Podaj loginy pseldokupujacych lub zrzuty z wiadomościami od nich

oznacz moderatorów
hadle
#9 Pomysłodawca#

Dzięki za info , nie mam że sprzedane oraz twierdzili że zapłacone a na koncie allegro 0 oraz na powiązanym koncie bankowym 0 .

Mam umówioną rozmowę z Allegro ale zamówiona wczoraj na dzisiaj na 14-30 i normalnie nie mogłem spać . O co chodzi . 
Dziekuje 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@hadle najlepiej jak masz możliwość uaktywnić 2-etapowe logowanie i być uważnym co i gdzie klikasz. Poczytaj pomoc allegro o sprzedaży żebyś wiedział co jest prawdziwa procedura a co próba oszustwa.

oznacz moderatorów
hadle
#9 Pomysłodawca#

Dzięki, każda porada jest istotna i jestem wdzięczny.

dzieki i Miłego 

oznacz moderatorów
hadle
#9 Pomysłodawca#

posłuchałem i uruchomiłem dwuetapowe .

dzieki 

oznacz moderatorów
hadle
#9 Pomysłodawca#

Popełniłem błąd i oznaczyłem co innego jako rozwiązanie . Po kontakcie z allegro . Twoja ocena była trafna . Była to próba wyłudzenia danych i kto wie czego jeszcze .

allegro jedną z tych osób miała już na czarnej liście a drugą dołączyła .