anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędnie wysłany produkt - jak wygenerować etykietę dla kupującego?

MAMY ROZWIĄZANIE!
thomr
#2 Obserwator#

Omyłkowo wysłałem kupującemu błędny produkt. Poinformowałem go aby mi go odesłał, prześlę prawidłowy. Czy istnieje jakiś sposób na wygenerowanie etykiety, tak aby kupujący tylko ją nakleił i odesłał paczkę? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
kostas11
#21 Demiurg#

@thomr za mało informacji, jaki przewoźnik, jaki rodzaj paczki, jak nadajesz itp.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
thomr
#2 Obserwator#

Wysłane inPostem, mała paczka, nadawana w paczkomacie z odbiorem także w paczkomacie

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@thomr wygeneruj tu etykietę https://inpost.pl/SzybkieNadania/ i podeślij kupującemu 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
thomr
#2 Obserwator#

Dziękuję

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie da się wygenerować drugiej etykiety, musisz wysłać samodzielnie.

oznacz moderatorów
A3dam
#19 Nestor#

@LEW433 
- Czy istnieje jakiś sposób na wygenerowanie etykiety, tak aby kupujący tylko ją nakleił i odesłał paczkę? 
- Nie da się wygenerować drugiej etykiety, musisz wysłać samodzielnie.

Czytasz ?

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów