Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Minęły grube miesiące, może rok od zgłoszeń problemu, ale Allegro nadal nie wysyła sprzedającemu adresu e-mail Kupującego i trzeba się o niego prosić.
Jak nadać przesyłkę, gdy kurier wymaga tego adresu? Mam wrażenie, że Allegro tworzy banda ignorantów.
Realizują własny program "zysku".
A sprzedający się wkurzają. Mam trzy paczki teraz i zamiast iść je nadać w paczkomacie to muszę czekać aż otrzymam e-mail od Kupującego.
Dwie paczki paczkomatowe, trzecia to kurier InPost nadawany w paczkomacie, którego dziś pewnie nie nadam, ostatnio tydzień czekałem na adres e-mail, bo wielu ludzi nie wchodzi, nie czyta, nie widzi wiadomości i interesują się tematem dopiero jak towar nie dociera.
To jest chore, masa ludzi im to już zgłasza od miesięcy i nic się nie zmienia.
Chodzi o to żebyście z kupującym "pod stołem" się nie dogadali, bo wtedy Allegro by straciło.
Nawet takie podejście rozumiem, ale skoro kupujący już zapłacił to po co dalej trzymać adres w tajemnicy? Zwykłe niedbalstwo jakich wiele w tym serwisie.
Miałem tak samo na Lokalne, musiałem kupującego o adres prosić bo Allegro zapomniało. Ale haracz złapali natychmiast.😡
Jasne, to rozumiem, ale po sprzedaży i zapłacie e-mail powinien być wraz z resztą danych.
Tu też chodzi o A Lokalnie, nawet piszemy w dziale A Lokalnie.
Obiecali, ze się tym zajmą, minęło z pół roku i nikt nie dodał prostej linii kodu, partactwo trawi ten portal.