anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak aktywacji konta

Client:134885299
#7 Wielbiciel#

witam w poniedziałek wpłaciłem te 1.01 zł i do teraz konto nie jest aktywowane pomocy!!

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Client:134885299, weryfikuję Twoją sprawę z odpowiednim działem.
Jak tylko otrzymam odpowiedź, wrócę do Ciebie do tego wątku.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Powracam @Client:134885299, z informacji które uzyskałem, Twój przelew jest w dalszym ciągu w procesie weryfikacji. Został wykonany wczoraj, weryfikacja może potrwać 3 dni, także prosiłbym o odrobinę cierpliwości. Ważne również, aby ten proces nie był przez Ciebie ponawiany.
Jeśli zdarzy się, że okres ten przedłuży się, daj nam proszę znać 😉

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów