Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
1. Zerowy kontakt z kimś z allegro
2. Kupujący nie zapłacił bo nie ma jak odebrać towaru
3. Brak zwrotu prowizji
4. Przy innej aukcji naliczona opłata za wysyłkę, mimo że płaciłem na koncie inpostu
Kontakt z Allegro jest; https://allegro.pl/pomoc/kontakt#
Jeśli kupujący nie zapłacił na Lokalnie, a Allegro naliczyło prowizję, poproś o jej zwrot tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz jego pisemną rezygnację z zakupu.
Na zwykłym Allegro zrób to tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
@timi1 O zwrot prowizji proś, dobrze mieć co na potwierdzenie że kupujący nie zapłacił: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Potwierdzenie, że nie zapłacił 🤔
A może jeszcze zaświadczenie o niekaralności.
Paranoja