Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór.
2 tygodnie temu sprzedałem przedmiot, który po wykorzystaniu usługi chargeback przez kupującego, wrócił do mnie. Próbowałem skontaktować się z kupującym na wszelkie sposoby, by uzgodnić warunki zwrotu, jednak bezskutecznie. Wczoraj dostałem mail od Allegro, w którym poinformowano mnie, że muszę zwrócić kupującemu pieniądze i wysłać im potwierdzenie do 12.12.2023. Pragnę zaznaczyć, że nie mam środków na allegro finanse, a z tego co się orientuję, nie mogę ich wpłacić by zlecić zwrot. Co mam zrobić, skoro nie mam możliwości pozyskania od kupującego numeru konta bankowego? Napisałem w tej sprawie do Allegro, jednak nie otrzymałem odpowiedzi, a zależy mi na czasie.
Serdecznie dziękuję za wszelkie rady.
@Client:91640040 możesz zasilić swoje saldo kwotą potrzebną do zlecenia zwrotu dla kupującego według tej instrukcji.
Dziękuję, jednak w zakładce Zamówienia i Zwroty towarów nie mam żadnych dostępnych opcji. Czy coś robię źle? Przedmiot sprzedałem przez allegro lokalnie.
Zwrot jest realizowany z Twoich środków Allegro Finanse. Jeżeli na Twoim koncie nie ma wystarczającej kwoty, nie możesz zrealizować zwrotu w ten sposób. W tym wypadku skontaktuj się z kupującym, aby ustalić inną metodę zwrotu pieniędzy.
@Client:91640040 na Lokalnie niestety nie ma takiej możliwości 😞 W takiej sytuacji jedyne rozwiązanie to poprosić kupującego o podanie numeru konta i zwrot wpłaty bezpośrednio na konto. Skoro kupujący nie odpisuje, a nie otrzymasz wpłaty na saldo Allegro Finanse, to nie masz jak tego przelewu wykonać, więc w sprawie w której zostałeś poproszony o zwrot wpłaty, prześlij zrzuty ekranu z próbami kontaktu z kupującym, które pozostały bez odpowiedzi.