Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ktoś kupił coś na mojej aukcji i wybrał odbiór osobisty, płatność przy odbiorze i.... tyle go słyszałem. Brak odpowiedzi na chacie. Jak wygląda w takim przypadku zwrot prowizji i ile mam czekać na kontakt?
filon oferowanie odbioru osobistego płatnego przy odbiorze jest bardzo złym pomysłem . Allegro zwróci Ci prowizję jeśli masz jakikolwiek namacalny dowód na to ,że klient zrezygnował z zakupu .
No teraz już wiem, że to zły pomysł. Niestety nie wiedziałem, że tu taka samowolka panuje ;(
filon rozwiń myśl , co miałeś na myśli pisząc ,, samowolka ,,
W sensie że kupujący może kupić, nie zapłacić i nie ma żadnych konsekwencji.
filon tak , na Lokalnie nie ma obowiązku zapłaty . Jakbyś przed wystawieniem oferty zapoznał się z regulaminem , a choćby przewertował kilka podobnych postów tu ,,na Gadane ,, to z pewnością nie popełnilbyś takiego błędu .
Do tej pory żadnych problemów nie miałem, więc nie czułem potrzeby wertowania czegokolwiek, ale cóż człowiek uczy się na błędach.
@mdrogeria Wprowadzasz w błąd. Na Lokalnie jest obowiązek zapłaty, gdy kupujący wybierze pobranie lub odbiór osobisty.
@filon taaaa ,, jest obowiązek .Najlepiej wyślij kupującemu przedsądowe wezwanie ....... skutek z pewnością powali Cię na kolana .😁
A jeśli kupujący sam czyni opcję ANULUJ ZAKUP to czy wtedy prowizje zwracane są z automatu?
piimaa Jeśli transakcja nie jest opłacona -tak automatycznie są zwracane . Przy opłaconej transakcji są dwie opcje
1. sprzedawca ustawił automatyczny zwrot środków po anulowaniu , wówczas prowizja jest zwracana automatycnie .
2. sprzedawca nie ustawił j.w prowizja zwracana jest po zwrocie wpłaty do kupującego .
@filon skorzystaj z tego formularza Kontakt z klientem i opisz całą sytuacje dla allegro że nie masz kontaktu z kupującym
Dzięki, tak zrobię.
Dam mu jeszcze parę dni, żeby być pewnym 🙂
@filon Na Lokalnie o zwrot prowizji możesz wystąpić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz jakiś dowód na to, że transakcja nie została sfinalizowana.
Nie udostępniaj wysyłki za pobraniem i odbioru osobistego na Lokalnie, wtedy prowizja nie będzie naliczana bez zapłaty z góry.