Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiłem przedmiot który został zakupiony przez "Kup teraz". Kupujący wybrał odbiór osobisty - płatność przy odbiorze.
Od kilku dni Kupujący nie odpowiada na żadne próby kontaktu z mojej strony (czat, telefon). Prawdopodobnie dane kupującego nie są prawdziwe (imię, nazwisko obcego pochodzenia, adres niepełny)
Client: 109359535
Czy mogę ponownie wystawić przedmiot po pięciu dniach przez "wystaw podobne"?
W rozliczeniach mam naliczoną znaczną opłatę od sprzedaży do której nie doszło. Co mam z tym zrobić?
@GEORobson Cześć. Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja! Konto zostało zablokowane. Możesz wystawić ofertę ponownie.
W sprawie opłaty transakcyjnej napisz do nas przez ten formularz.
W regulaminie piszą że w takim przypadku nie zwracają, ale pisz i jak nie musisz to nie wystawiaj z tą metodą dostawy>odbiór osobisty.