Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam serdecznie,
Mam 2 sprawy:
1. Od 2-3 dni nie mogę opłacić rozliczenia z Allegro za pomocą karty płatniczej dodanej do konta Allegro. Wcześniej nie było problemu - cały czas komunikat płatność odrzucona. Aplikacja banku z którego mam kartę nie zgłasza konieczności potwierdzenia płatności ani innych komunikatów.
Czy jest jakaś awaria ??
2. Mając na uwadze w/w sytuację usunałem kartę i dodałem ją do konta Allegro jeszcze raz za co została mi pobrana opłata z karty 1 zł .
Czy opłata zostanie zwrócona ??
Niestety po ponownym dodatniu dalej mam komunikat płatność odrzucona.
Prosze o informację i pomoc.
Pozdrawiam
Damian
@favorit91, czy mogę Cię poprosić o zrzut ekranu, na którym widać ten komunikat?
@mr_oma postaram się dołączyć. Ten stan utrzymuje się nadal. Problem występuje w aplikacji na IOS.
@favorit91 Damian, a czy próbowałeś zaktualizować aplikację? Być może tutaj tkwi problem. Daj znać 🙂
@favorit91 Dziękuję za zrzut ekranu. 🙂 Skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@favorit91 Otrzymałam informację, że w weekend niektóre banki miały nieczynne płatności kartą ze względu na prace techniczne. Dzisiaj już powinno wszystko działać prawidłowo i widzę też, że udało Ci się opłacić rachunek.
Przelew weryfikacyjny powinien zostać zwrócony w ciągu kilku dni na Twój rachunek 🙂
@ko_alka dzięki za opdowiedź 🙂 Sprawdzę niebawem a należności nie udało mi się opłacić z aplikacji tylko przez stronę internetową z komputera. Z aplikacji ciągle miałem błąd który załączyłem. Z komputeraz za to poszło od strzału więc ja bym nie był przekonany że wszystko w porządku... Na razie nie mam opłat więc nie sprawdzę ale jak coś się sprzeda dam znać 😅
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
No niestety dalej to samo - dzisisj chciałem opłacić należność za wyróżnienie i ten sam błąd o tej samej treści 😓
Czy mogę prosić o sprawdzenie tego problemu ??
Jest to denerwujące - aplikacja wersja 2.0.30 na IOS 15.5 - problem występuje w aplikacji.
Czekam na odpowiedź.
@favorit91 Cześć. Sprawdziliśmy tę sytuację ponownie i niestety nie potwierdzamy takiego błędu. Z naszej strony wszystko przechodzi prawidłowo, nie mamy też innych podobnych zgłoszeń, zatem trudno nam się odnieść do tego, dlaczego u Ciebie pojawia się komunikat o błędzie.
Wyczyść pamięć podręczną aplikacji lub odinstaluj i zainstalują ją ponownie. Tutaj możesz usunąć i dodać ponownie kartę: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/karty-platnicze?action=list
Jeśli błąd będzie nadal występował, to nagraj nam lub przedstaw na zrzutach, co się dzieje i jakie dokładnie kroki podejmujesz.