Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Dostałem taką odpowiedź na moje zgłoszenie:
Dostałam informację od operatora płatność, że na Pana koncie otwarcie nowego procesu re-weryfikacyjnego nie jest już możliwe.
W zaistniałej sytuacji może Pan jedynie założyć nowe konto na Allegro.
Czy można się dowiedzieć dlaczego? Jedyne co pamiętam to to, że w przeszłości nie uzupełniłem dokumentów na czas. Jeżeli coś takiego nie pozwala na ponowną aktywację to trochę dziwne podejście.
Nie mam zamiaru zakładać nowego konta i tracić całej historii.
@Deca83 nic nie zdziałasz. Kupować nadal chyba możesz.
Kupować tak, ale sprzedawać jak klient będzie chciał wybrać Payu to już nie 😞
Cześć, @Deca83. Już to wyjaśniam. Niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Deca83, jesteśmy w kontakcie z operatorem płatności, aby ustalić przyczynę i dalsze kroki. Gdy tylko otrzymamy więcej informacji, damy Ci znać w korespondencji mailowej.
Dziękuję bardzo za interwencję.