anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości ponownej aktywacji Payu

Deca83
#1 Nowicjusz

Witam

Dostałem taką odpowiedź na moje zgłoszenie:

Dostałam informację od operatora płatność, że na Pana koncie  otwarcie nowego procesu re-weryfikacyjnego nie jest już możliwe.

W zaistniałej sytuacji może Pan jedynie założyć nowe konto na Allegro. 

Czy można się dowiedzieć dlaczego? Jedyne co pamiętam to to, że w przeszłości nie uzupełniłem dokumentów na czas. Jeżeli coś takiego nie pozwala na ponowną aktywację to trochę dziwne podejście.

Nie mam zamiaru zakładać nowego konta i tracić całej historii.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Deca83 nic nie zdziałasz. Kupować nadal chyba możesz.

oznacz moderatorów

Deca83
#1 Nowicjusz

Kupować tak, ale sprzedawać jak klient będzie chciał wybrać Payu to już nie 😞

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @Deca83. Już to wyjaśniam. Niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Deca83, jesteśmy w kontakcie z operatorem płatności, aby ustalić przyczynę i dalsze kroki. Gdy tylko otrzymamy więcej informacji, damy Ci znać w korespondencji mailowej.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Deca83
#1 Nowicjusz

Dziękuję bardzo za interwencję.

oznacz moderatorów