anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wypłaty środków po sprzedaży

Client:73681268
#1 Nowicjusz#

Witam,

Pomimo tego, że mam aktywne wypłaty poprzez PayU - przycisk do wykonania wypłaty jest szary, nie mam możliwości wypłacić środków ze sprzedaży.

Dowiedziałam się na infolinii, że mam konto zablokowane ze względu bezpieczeństwa. Czekam na kontakt mailowy w tej sprawie, ale na ten moment cisza. Nie ukrywam, że zależy mi na czasie, czy ktoś może pomóc?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Nie, tylko ci co zablokowali.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:73681268. Na Twoim koncie nie ma już żadnych ograniczeń. Czy problem z wypłatą środków nadal występuje?  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów