Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Od jakiegos czasu nie moge dokonac wyplaty swoich srodkow,caly czas nie mozna pobrac danych,w zalaczniku blad ktory sie pojawia i tak wkoło myśli.
Przez telefon można wypłacić a przez przeglądarkę na komputerze dzieją się takie rzeczy.
Wyczyść lub zmień przeglądarkę.
@jotes12 Coś z Systemem albo przeglądarką, wyczyść:
Przeglądarka zmieniana i pliki cookies czyszczone i nadal to samo.
@jotes12 Masz tam komunikat "napisz do nas". Napisz i zapytaj 🙂
Pisałem ale nie mogę wysłać wiadomości.
Dodam że nie mogę również zapłacić za Allegro.
Kiedyś nie miałem problemu.
Napisz więc tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4b9531bc-1c7f-488f-9b10-4a7888ea5bdf Jeżeli też nie możesz, wyloguj się i napisz bez logowania.
@jotes12 Kliknij w prawym górnym rogu "błąd" i zobacz co tam Ci pokazuje, to pewnie wskazówka błędu
@jotes12 A ten Windows 7 to zaktualizowany? Sprawdź, czy masz tę https://www.catalog.update.microsoft.com/search.aspx?q=kb4474419 łatkę, a jak nie, to ją zainstaluj.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄